Secretaría Uvigo

Convocatoria de admisión, matrícula y evaluación en las enseñanzas de grado para el curso 2024/2025 (R.R. de 30/05/2024)

TipoConvocatoria de estudos de grao
Organismo convocanteUniversidade de Vigo
CódigoGRAO.2024/2025
Fecha inicio solicitudes01/06/2024
Fecha fin solicitudes15/10/2024
Dirección formulario para solicitud onlinehttps://sede.uvigo.gal/
Descripción

Esta convocatoria tiene por objeto regular los procesos relacionados con la admisión, matrícula y evaluación en las enseñanzas de grado para el curso académico 2024/2025.

Los trámites, cuya tramitación dependa exclusivamente de la Universidade de Vigo, tendrán que iniciarse en la sede electrónica, por lo que será necesario poseer algún medio válido de identificación electrónica. Para menores de 18 años se admitirá la presentación por representación legal (madre, padre o persona tutora legal).

De manera excepcional para estos procedimientos, las personas de nacionalidad extracomunitaria sin residencia en España, podrán usar medios de acceso a la sede electrónica alternativos, para lo cual deberán enviar un correo electrónico a estranxeiros@uvigo.gal antes de iniciar el procedimiento de solicitud y con antelación suficiente al último día del plazo de presentación.

Requisitos
Documentación

de admisión

de matrícula

 

Observaciones

Las reclamaciones o recursos interpuestos relativos a los procedemientos incluídos en estas normas se resolverán según lo establecido en esta convocatoria y demás normativas y acuerdos que reglamentan el régimen del alumnado, de las disposicións legales y reglamentarias que sean de aplicación en cada caso.

Serán la secretaría general e las vicerrectorías competentes en materia de gestión académica las que dicten instrucciones en aclaración e interpretación de las normas de matrícula.

La presente convocatoria se publica en el tablón electrónico y entrará en vigor para el curso académico 2024/2025.

Plazo para resolverconsultar cada procedemento de admisión e trámite de matrícula
Silencio administrativoDesestimatorio
Documentos de la convocatoria
Enlaces de la convocatoria
acceso ao portal académico: https://secretaria.uvigo.gal/uvigo.sv/index.php?modulo=portalAcademico
acabo de chegar á UVigo: https://secretaria.uvigo.gal/uv/web/axuda/faq/10
bolsas: https://www.uvigo.gal/estudar/xestions-estudantes/bolsas
prezos públicos, pagamentos, descontos, devolucións: https://www.uvigo.gal/estudar/xestions-estudantes/matriculate/prezos-publicos
calendario académico 2024/2025: https://www.uvigo.gal/sites/uvigo.gal/files/docs/universidade/institucional/calendario/Calendario_academico_UVigo_2024-25.pdf
recoñecemento de créditos, traslados, certificacións, etc.: https://www.uvigo.gal/estudar/xestions-estudantes/outros-tramites
matricúlate: https://www.uvigo.gal/estudar/xestions-estudantes/matriculate/matricula-graos

Admisión

Descripción

En función de cada situación, das preferencias e/ou posibilidades poderase elixir entre os seguintes procedementos de admisión:

  1. Preinscrición
  2. Proceso de selección para o Centro Universitario da Defensa
  3. Recoñecemento dun mínimo de 30 créditos
  4. Retomar unha titulación trasladada
  5. Adaptación por extinción dun plan de estudos
  6. Cambio na xestión do expediente
  7. Curso de adaptación ao grao (curso ponte)
  8. Requisitos formativos complementarios (RFC)
  9. Cursar unha mención
  10. Incorporación a un plan conxunto de estudos oficiais (PCEO)
  11. Prazas vacantes
  12. Mobilidade nacional e internacional
Observaciones

Prazos de admisión

Documentos de la fase:

Matrícula

Descripción

A matrícula, para cada curso académico, estará condicionada polas obrigas e condicións establecidas no correspondente plan de estudos e, entenderase feita sen prexuízo das posibles incompatibilidades cos horarios de clases e exames determinados polos centros para cada titulación de acordo coas necesidades dos seus programas de estudo. O exercicio do dereito de matrícula non obrigará en ningún caso á modificación do réxime de horarios ou datas de exames determinados en cada centro de acordo coas necesidades da súa planificación.

  1. Requisitos e impedimentos
  2. Autoservizo
  3. Presencial
  4. Extemporánea
  5. Réxime de permanencia
  6. Modificacións
  7. Anulación total
  8. Simultanear estudos universitarios oficiais
  9. Situacións excepcionais

 

Observaciones

Os chamamentos de formalización da matrícula para o alumnado que accede a primeiro curso polo procedemento de preinscrición serán os establecidos pola CiUG. O resto do alumnado ten que formalizar a matrícula no prazo ordinario a través do portal académico.

O horario de matrícula e de modificación a través do portal académico remata ás 23:59 horas do último día de prazo. A asistencia presencial nas unidades administrativas dos centros será de 09:00 a 14.00 horas.

Documentos de la fase:

Avaliación

Descripción

O dereito de inclusión nunha acta de avaliación adquírese coa formalización da matrícula. Só quen figure nela, no momento da súa edición, terá dereito a ser cualificada ou cualificado, non poderá incluírse a ninguén con posterioridade e, en ningún caso se autorizará a matrícula fóra de prazo polo feito de asistir a clase e/ou concorrer ás probas de avaliación xa que ningunha destas situacións son motivo de inclusión.

  1. Alumnado de inicio, de continuación e de mobilidade nacional ou internacional
  2. Alumnado de requisitos formativos complementarios (RFC)
Observaciones

A avaliación ordinaria realizarase ao remate de cada cuadrimestre.

A avaliación extraordinaria realizarase no período indicado no calendario académico.

 

Documentos de la fase:
Atrás