Acceso a FaiTIC dispoñible unicamenente dende a rede da uvigo

Co inicio do curso 2022/2023, o acceso a FaiTIC quedará restrinxido unicamente aos ordenadores conectados á rede fixa da Universidade de Vigo.

O acceso dende a rede da uvigo manterase uns meses máis co obxectivo de permitir que o profesorado descargue os contidos dos seus cursos.

Alta en MooVi das materias oficiais do curso 2022/2023

Xa está listo en MooVi o curso académico 2022/2023 que comeza oficialmente no mes de setembro. De momento só se deron de alta as materias oficiais de grao e máster co profesorado en POD. Ao igual que o curso pasado, estas materias creáronse de forma que estean ocultas para os estudantes (ver FAQ).

As materias teñen o curso indicado diante do código da materia. É importante fixarse nisto para localizar correctamente a do curso actual. Por exemplo, a materia "Comunicación escrita" do curso 22-23 tería o código en MooVi: 2223-P04G071V01104.

Por outra banda, lembrámosvos tamén que as materias créanse baleiras, pero podedes incorporar os contidos doutra (por exemplo, do curso anterior), a través da opción "importar" (ver FAQ).

Calquera dúbida ou consulta, contacta con soporte.moovi@uvigo.es

Fin de actividade de Faitic - Claroline

O vindeiro curso 2022/2023 a plataforma de FaiTIC-Claroline deixará de estar operativa. Despois de case 20 anos de servizo, é unha plataforma obsoleta e con diversas carencias técnicas e funcionais polo que non se crearán espazos novos en Faitic para o curso 2022/2023.

Como xa saberás, desde o curso 2020/2021 está operativa a plataforma MooVi, albergando no curso 2021/2022 o 80% dos espazos docentes activos. MooVi será a plataforma institucional na que se crearán de oficio as materias do vindeiro curso.

Para axudarche no cambio de plataforma, queremos facerche unha serie de recomendacións:
1.    Actualmente non existe ningún sistema para importar nun único paso os materiais de FaiTIC-Claroline a MooVi, xa que son plataformas con formatos incompatibles. Non obstante, para axudar ao profesorado a pasar os contidos e as preguntas entre plataformas, tedes á vosa disposición unha ferramenta de exportación de preguntas e unhas guías de axuda. Tes a información na FAQ: Podo migrar os meus contidos de Claroline a MooVi?
2.    Se nunca traballaches con Moodle, deberías ir familiarizándote con esta plataforma. Podes solicitarnos a creación dun espazo de probas se non tes a túa materia creada en MooVi.
3.    No Servizo deseñamos un curso autoformativo (sen titorización) para o profesorado da UVigo que se inicia en Moodle. É un curso que ten carácter informativo e non se certifica como formación do profesorado. Se che interesa inscribirte, envía un correo a soporte.moovi@uvigo.es indicando o teu nº de DNI ou NIE.
4.    Tamén podes solicitar (antes de setembro) unha titoría presencial para coñecer MooVi ou resolver algunha dúbida.

IMPORTANTE: a partir de setembro do 2022, o acceso ao curso 2021/2022 e anteriores de FaiTIC só se poderá realizar desde os ordenadores conectados á rede interna da Universidade de Vigo.

Lembra que podes escribirnos a soporte.moovi@uvigo.es para aclarar calquera cuestión.

Dec
Actualización do acceso aos Moodle de Faitic

Dentro da iniciativa de modernización das ferramentas de apoio á docencia online e unha vez que se acadou unha ampla aceptación do uso do Moodle instalado en Moovi por parte do profesorado, nos próximos meses produciranse cambios no emprego dos Moodle instalados dentro da plataforma FAITIC.

• Ata finais de xaneiro de 2022: continúa o funcionamento actual
    • Excepto curso 2014/2015 e anteriores: accesibles só dende a rede corporativa da uvigo
  • Dende febreiro de 2022: acceso aos Moodle de FAITIC de calquera curso unicamente dende ordenadores conectados á rede corporativa da uvigo

Durante estes meses poderedes realizar unha copia de seguridade dos cursos e descargar os contidos que aínda teñades pendentes

Isto non afectará aos cursos que empreguen Claroline dentro de Faitic.

Calquera dúbida podédela consultar no enderezo de correo soporte.moovi@uvigo.es.

Publicados os informes da EAD 2020/2021

O profesorado xa ten dispoñible para descarga o informe da EAD do curso 2020/2021 na opción "Informes de avaliación docente" da páxina de inicio da súa Secretaría.

Poderanse enviar reclamacións ata o 30/11/2021.