Aberto o curso 2021/2022 para o profesorado en FaiTIC-Claroline

Xa podes activar as materias en FaiTIC-Claroline para o curso 2021/2022.

Só se poden activar as materias que están dadas de alta no curso 2020/2021 (non é posible tramitar novas altas). Se desexas empregar Claroline, debes activar a materia primeiro. Isto fará que estea visible e se lle asigne o profesorado do curso anterior.

Desde o Servizo, insistimos na necesidade de mudar a MooVi o antes posible, xa que FaiTIC-Claroline é unha ferramenta obsoleta. Moodle é a plataforma educativa máis empregada do mundo, cunha interface moderna, segura e na que implementamos novas funcionalidades (Turnitin, app móbil, gamificación, datos actualizados diariamente de POD e matrícula etc.).

Co fin de facilitar ao profesorado este cambio de plataforma, vén de implementarse unha nova funcionalidade que permite a exportación de preguntas de Claroline a MooVi. Tes a túa disposición os seguintes recursos de axuda:

Ademais, creouse un curso autoformativo a disposición de todo o profesorado que nolo solicite que contén diversos videotitoriais e test para axudar a adquirir as destrezas necesarias no manexo básico da plataforma (se desexas ter acceso escríbenos a soporte.moovi@uvigo.gal indicándonos o teu dni).

Calquera problema ou consulta, non dubidedes en pórvos en contacto con soporte.moovi@uvigo.gal.

Apertura curso 2021/2022 en MooVi para o profesorado

Xa está listo en MooVi o curso académico 2021/2022. Nun primeiro momento danse de alta as materias oficiais de grao e máster co profesorado en POD, e o alumnado darase de alta a partir do mes de agosto.

Ao igual que o curso pasado, estas materias creáronse de forma que estean ocultas para os estudantes (ver FAQ: Como facer visible a materia ao estudantado).
Para importar os contidos do curso anterior, débese empregar a opción "Importar" desde o menú de administración do novo curso (ver FAQ: Como importar os contidos dunha materia en MooVi para outra?).

Ao acceder a MooVi, fixádevos ben na materia á cal estades entrando, no nome curto figura o curso académico ao que pertence.

Como procedemento de fin de curso nos vosos espazos de 2020/2021 recomendamos:

1. Realizar unha copia de seguridade do voso curso e gardala no voso PC. Ao longo do ano 2022 estes datos iranse eliminando de MooVi.
  2. Borrar todos os arquivos que teñades do curso 20/21 que xa non precisedes (por exemplo, os arquivos de copias de seguridade unha vez descargados).

Xestión de formularios/enquisas

Debido a un erro, non funcionaba a xestión de formularios/enquisas da Secretaría Online. Agora xa está corrixido.

Caracteres especiais en Formularios

Debido a un erro, non se admitían algúns caracteres especiais nos formularios/enquisas da Secretaría Online. Agora xa está correxido.

Solucionados erros en formularios

Debido a un erro, non funcionaban algúns formularios/enquisas da Secretaría Online. Agora xa está correxido.