Secretaría Uvigo

Preguntas relacionadas co teletraballo debido á covid-19

Para o PDI

Necesitarás un ordenador ou un dispositivo móbil conectado a Internet. Posto que as aplicacións son vía web, non será necesaria a instalación de ningún software adicional.

Aplicacións de xestión

As aplicacións de xestión máis habituais están dispoñibles vía web:

Labores docentes

  1. Plataforma de teledocencia MooVi
    • Será a aplicación principal para a realización dos labores docentes e o medio máis sinxelo para contactar co estudantado matriculado na materia.
    • Máis información nas FAQ: MooVi (Moodle 2022/2023)
  2. Videoconferencia
    • Empregarase principalmente a ferrramenta Campus Remoto posta en marcha de maneira específica.
    • Activarase mediante a petición do profesor ou profesora.
    • Permite realizar videoconferencias, compartir presentacións e arquivos con múltiples usuarios e usuarias.
    • As dúbidas canalizaranse a través do enderezo: tv@uvigo.es

Para o PAS

Será neceario un ordenador ou un dispositivo móbil conectado a Internet.

Aplicacións vía web

As seguintes aplicacións son vía web, polo que se poden empregar de forma habitual tanto dende a casa como dende a oficina:

Aplicacións baixo VPN

Para o acceso ás seguintes aplicacións ou servizos é imprescindible configurar unha conexión segura (VPN) e deixar o PC da oficina encendido:

  • Meta4 e-Mind
  • Acceso á carpeta compartida común
  • Servizos da rede Sara (Geiser, SCSP), SEF, Cividas

No caso de necesitar identificarse con certificado dixital nunha aplicación á que se accede por VPN pódese:

  • Usar unha TARXETA con CERTIFICADO desde a CASA (require un lector de tarxetas).
  • Usar un certificado persoal que xa estea instalado no PC da oficina.
  • Usar un certificado persoal e exportalo ao PC do traballo coa axuda dos servizos informáticos.
  • Usar o DNI electrónico desde a casa (require un lector).

ATENCIÓN: NON SERVE un lector de tarxetas e unha tarxeta conectada no PC do traballo

Ir a la FAQ

O SAUM do teu ámbito indiracache o software de vpn que empregarás.

Se é o Pulse Secure, dende un navegador web conéctate á URL https://savigo.uvigo.es/personal  e introduce no portal o teu usuario (usuario@uvigo.es) e o teu contrasinal. Descarga o software de VPN PULSE SECURE e instálao no teu ordenador.

Se é o Global Protect, dende un navegador web conéctate á URL https://pavigo.uvigo.es e introduce no portal o teu usuario (usuario@uvigo.es) e o teu contrasinal. Descarga o software de VPN GLOBAL PROTECT e instálao no teu ordenador.

Xa tes listo o software de VPN necesario para conectarte de modo seguro. Ten en conta que só funcionará se es PAS ou PDI.

Ir a la FAQ

O proceso de compartir a conexión a conexión a internet que temos nun teléfono móbil con outros dispositivos denomínase Tethering.

Na seguinte guía tes o proceso paso a paso de como activar o teu móbil como punto de acceso Wi-Fi para conectarte dende o teu PC ou tablet.

Ir a la FAQ

O Servizo de Prevención de Riscos Laborais redactou un pequeno manual con recomendacións para axudarnos a traballar da mellor forma posible desde as nosas casas.


Manual en galego | Manual en castelán

Ir a la FAQ

A Secretaría Xeral recolle toda a información actualizada de protección de datos na seguinte ligazón: https://www.uvigo.gal/proteccion-datos

Ir a la FAQ

Arranca a aplicación Pulse Secure que tes instalada no teu ordenador e introduce o teu usuario (usuario@uvigo.es) e o teu contrasinal.

Só terás que darlle á opción Conectar. Ten en conta que só funcionará se es PAS ou PDI.

 

Ir a la FAQ

Si, mentres necesites estar conectado. Cando remates, desconecta a conexión segura e así deixarás libre o recurso.

Para facer a desconexión, pulsa no botón Desconectar da ventá do Pulse Secure.

Ir a la FAQ

Comproba no PULSE SECURE que esteas conectado.

Emprega a tecla de Windows do teu PC e escribe MSTSC no cadro de busca e preme no Intro.

Introduce o enderezo IP do teu equipo e preme no botón Conectar.

Iniciarase a conexión remota e terás que proporcionar as túas credenciais: o teu nome de usuario e o contrasinal que normalmente empregas para empezar a traballar no teu ordenador da oficina.

Ir a la FAQ

Só necesitas un ordenador conectado a internet que dispoña dun lector de tarxetas instalado se vas empregar o teu certificado de empregado público ou o teu DNI-e.

Lembra que se empregas o teu certificado persoal, este ten que estar instalado no navegador.

Ir a la FAQ

Non. En Cividas identifícaste co teu usuario e o teu contrasinal. Recorda que non debes compartir estes datos con ningúen.

Ir a la FAQ

Si. Só se pode empregar Cividas dende a rede da Universidade de Vigo.

Para poder empregalo dende a túa casa, necesitas dispoñer dunha conexión segura.

Ir a la FAQ

Revisa as FAQ por se che poden axudar. De non ser o caso, envía un correo electrónico ao enderezo do SAUM que empregas habitualmente no que inclúas, de ser posible, o teu número de teléfono por se cómpre que se poñan en contacto contigo.

Na seguinte ligazón atoparás os enderezos de correo electrónico do SAUM: https://www.uvigo.gal/universidade/servizos-informaticos

Ir a la FAQ

O software que se ofrece centralizadamente está dispoñible no portal de software.

Nesta situación, algúns proveedores de software, como Matlab, permiten utilizar MATLAB, Simulink e máis de 90 toolboxes en calquera dispositivo.

Tes máis información no portal de Matlab.

Ir a la FAQ