Actualización do acceso aos Moodle de Faitic

Dentro da iniciativa de modernización das ferramentas de apoio á docencia online e unha vez que se acadou unha ampla aceptación do uso do Moodle instalado en Moovi por parte do profesorado, nos próximos meses produciranse cambios no emprego dos Moodle instalados dentro da plataforma FAITIC para evitar problemas de vulnerabilidades informáticas.

• Ata finais de xaneiro de 2022: continúa o funcionamento actual
    • Excepto curso 2014/2015 e anteriores: accesibles só dende a rede corporativa da uvigo
  • Dende febreiro de 2022: acceso aos Moodle de FAITIC de calquera curso unicamente dende ordenadores conectados á rede corporativa da uvigo

Durante estes meses poderedes realizar unha copia de seguridade dos cursos e descargar os contidos que aínda teñades pendentes

Isto non afectará aos cursos que empreguen Claroline dentro de Faitic.

Calquera dúbida podédela consultar no enderezo de correo soporte.moovi@uvigo.es.

Publicados os informes da EAD 2020/2021

O profesorado xa ten dispoñible para descarga o informe da EAD do curso 2020/2021 na opción "Informes de avaliación docente" da páxina de inicio da súa Secretaría.

Poderanse enviar reclamacións ata o 30/11/2021.

Aberto o curso 2021/2022 para o profesorado en FaiTIC-Claroline

Xa podes activar as materias en FaiTIC-Claroline para o curso 2021/2022.

Só se poden activar os espazos das materias que estaban creadas e visibles no 2020/2021 (non é posible tramitar novas altas). Se desexas empregar Claroline, debes activar a materia primeiro. Isto fará que estea visible e se lle asigne o profesorado do curso anterior.

Desde o Servizo, insistimos na necesidade de mudar a MooVi o antes posible, xa que FaiTIC-Claroline é unha ferramenta obsoleta. Moodle é a plataforma educativa máis empregada do mundo, cunha interface moderna, segura e na que implementamos novas funcionalidades (Turnitin, app móbil, gamificación, datos actualizados diariamente de POD e matrícula etc.).

Co fin de facilitar ao profesorado este cambio de plataforma, vén de implementarse unha nova funcionalidade que permite a exportación de preguntas de Claroline a MooVi. Tes a túa disposición os seguintes recursos de axuda:

Ademais, creouse un curso autoformativo a disposición de todo o profesorado que nolo solicite que contén diversos videotitoriais e test para axudar a adquirir as destrezas necesarias no manexo básico da plataforma (se desexas ter acceso escríbenos a soporte.moovi@uvigo.gal indicándonos o teu dni).

Calquera problema ou consulta, non dubidedes en pórvos en contacto con soporte.moovi@uvigo.gal.

Apertura curso 2021/2022 en MooVi para o profesorado

Xa está listo en MooVi o curso académico 2021/2022. Nun primeiro momento danse de alta as materias oficiais de grao e máster co profesorado en POD, e o alumnado darase de alta a partir do mes de agosto.

Ao igual que o curso pasado, estas materias creáronse de forma que estean ocultas para os estudantes (ver FAQ: Como facer visible a materia ao estudantado).
Para importar os contidos do curso anterior, débese empregar a opción "Importar" desde o menú de administración do novo curso (ver FAQ: Como importar os contidos dunha materia en MooVi para outra?).

Ao acceder a MooVi, fixádevos ben na materia á cal estades entrando, no nome curto figura o curso académico ao que pertence.

Como procedemento de fin de curso nos vosos espazos de 2020/2021 recomendamos:

1. Realizar unha copia de seguridade do voso curso e gardala no voso PC. Ao longo do ano 2022 estes datos iranse eliminando de MooVi.
  2. Borrar todos os arquivos que teñades do curso 20/21 que xa non precisedes (por exemplo, os arquivos de copias de seguridade unha vez descargados).

Gestión de formularios/enquisas

Debido a un error, no funcionaba la gestión de formularios/encuestas de la Secretaría Online. Ahora ya está corregido.