2. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben relacionados sobre asuntos que resulten coñecidos ou de interese persoal. |
|
B3
|
C29 C42 C43 C44 C46 C47 C50 C52
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6
|
5. Saber construír e relacionar frases de forma sinxela con o fin de describir experiencias e feitos de carácter persoal. |
|
|
C22 C43 C44 C46 C49 C52
|
D3 D4 D9 D11 D12 D16 D20
|
6. Poder abordar oralmente en inglés, con certa fluidez e seguridade, asuntos que resulten interesantes para os alumnos de educación infantil. |
|
B1 B5
|
C22 C43 C44 C46 C49 C52
|
D3 D4 D12
|
8. Saber narrar unha historia curta ou relato, ou describir a trama de un libro ou película. |
|
B7
|
C22 C43 C44 C46 C49 C51 C52 C57
|
D3 D4 D12 D13 D16 D20
|
10. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo, favorecendo o análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe. |
|
|
C5 C6 C22 C29 C30 C55 C60 C63 C64
|
D9 D13 D14 D15 D16 D20
|
12. Desenvolver certas actitudes afectivas que son moi desexables na aprendizaxe dunha lingua estranxeira: a solidaridade, o sentido da cooperación, o interese e a tolerancia co
diferente..., e considerar a lingua estranxeira como un instrumento de comunicación real e non meramente como unha materia máis. |
|
B2 B3 B4 B5
|
C5 C6 C22 C28 C29 C43 C44 C47 C60
|
D4 D9 D11 D12 D14 D19
|