Código |
Descrición |
B1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil. |
B2 |
Promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva. |
B3 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos. |
B4 |
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela e abordar a resolución pacífica de conflitos. Saber observar sistematicamente contextos de aprendizaxe e convivencia e saber reflexionar sobre eles. |
B5 |
Reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia. |
B7 |
Coñecer as implicacións educativas das tecnoloxías da información e a comunicación e, en particular, da televisión na primeira infancia. |
C5 |
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico |
C6 |
Coñecer a dimensión pedagógica da interacción cos iguais e os adultos e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. |
C8 |
Saber informar a outros profesionais especialistas para abordar a colaboración do centro e do mestre na atención ás necesidades educativas especiais que se susciten |
C13 |
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuales e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sostenible. |
C21 |
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo no aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do periodo 0-3 e do periodo 3-6. |
C22 |
Atender as necesidades dos estudantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. |
C28 |
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de prácticas de innovadoras en educación infantil. |
C29 |
Valorar a importancia do traballo en equipo |
C30 |
Participar na elaboración e seguimiento de proxectos educativos de educación infantil no marco de proxectos de centro e en colaboración co territorio e con outros profesionais e axentes sociais. |
C41 |
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. |
C42 |
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
C43 |
Favorecer as capacidades de fala e de escritura. |
C44 |
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita. |
C45 |
Coñecer a tradición oral e o folklore. |
C46 |
Comprender o paso da oralidad á escritura e coñecer os diferentes registros e usos da lingua. |
C47 |
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e a escritura e o seu ensino. |
C48 |
Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües. |
C49 |
Recoñecer e valorar o uso adecuado da linguaxe verbal e non verbal. |
C50 |
Coñecer e utilizar adecuadamente recursos para a animación á lectura e á escritura. |
C51 |
Adquirir formación literaria e en especial coñecer a literatura infantil. |
C52 |
Ser capaz de fomentar unha primeira aproximación a unha lingua estranxeira. |
C54 |
Coñecer e utilizar cancións para promover a educación auditiva, rítmica e vocal.
|
C55 |
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. |
C56 |
Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión musicais, as habilidades motrices, o debuxo e a creatividade. |
C57 |
Analizar as linguaxes audiovisuales e as súas implicaciones educativas. |
C60 |
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
C61 |
Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e, en particular, de ensino e aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias. |
C62 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro. |
C63 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica. |
C64 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D3 |
Comunicación oral e escrita |
D4 |
Coñecemento de lingua estranxeira |
D5 |
Coñecemento de informática |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D7 |
Resolución de problemas |
D8 |
Toma de decisións |
D9 |
Traballo en equipo |
D10 |
Traballo nun contexto internacional |
D11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
D13 |
Razoamento crítico |
D14 |
Compromiso ético |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Adaptación a novas situacións |
D17 |
Creatividade |
D18 |
Lideranza |
D19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
D20 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
D21 |
Motivación pola calidade |