| Código | 
        Descrición | 
		 
	
			 
				| A1  | 
				Que os estudantes demostren  posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.      | 
		                    
           
    			 
				| A2  | 
				Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.   | 
		                    
           
    			 
				| A4  | 
				Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado.   | 
		                    
           
    			 
				| A5  | 
				Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.   | 
		                    
           
     
      
			 
				| B1  | 
				Desenvolver sensibilidade respecto ao medio ambiente e compromiso cunha economía sustentable   | 
		                    
           
    			 
				| B2  | 
				Competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia    | 
		                    
           
    			 
				| B5  | 
				Fomentar a mobilidade e adaptabilidade a ámbitos e situacións diferentes     | 
		                    
           
    			 
				| B6  | 
				Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e éticos     | 
		                    
           
    			 
				| B7  | 
				Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos    | 
		                    
           
     
      
			 
				| C1  | 
				Comprender as ferramentas matemáticas básicas, necesarias para a formalización do comportamento económico   | 
		                    
           
    			 
				| C2  | 
				Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas   | 
		                    
           
    			 
				| C6  | 
				Adquirir coñecementos de Análise económica   | 
		                    
           
    			 
				| C8  | 
				Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido   | 
		                    
           
    			 
				| C9  | 
				Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado   | 
		                    
           
    			 
				| C10  | 
				Capacidade de formular modelos simples de relación das variables económicas, baseados na utilización de instrumentos técnicos   | 
		                    
           
    			 
				| C11  | 
				Capacidade de elaborar medidas de política económica para alcanzar uns obxectivos dados   | 
		                    
           
    			 
				| C12  | 
				Avaliar, utilizando técnicas empíricas, as consecuencias de distintas alternativas de acción e seleccionar as máis idóneas   | 
		                    
           
    			 
				| C13  | 
				Capacidade de elaborar informes de asesoramento económico      | 
		                    
           
     
      
			 
				| D1  | 
				Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo   | 
		                    
           
    			 
				| D2  | 
				Capacidade de traballar en equipo   | 
		                    
           
    			 
				| D4  | 
				Responsabilidade e capacidade de asumir compromisos    | 
		                    
           
    			 
				| D5  | 
				Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas    | 
		                    
           
    			 
				| D7  | 
				Fomentar a actitude crítica e autocrítica    |