Pasos: 1Información sobre normativa aplicable. 2Autenticarse na secretaria virtual (opcional). 3Cubrir o formulario de QSP. 4Cubrir os datos de contacto (opcional). 5Revisar os datos introducidos. 6Confirmación e asignación do número da QSP. Datos básicos* Tipo de incidencia que desexa formular----- Seleccione -----QueixaSuxestiónParabénIndíquenos a relación que mantén coa Universidade* Tipo de usuario/a----- Seleccione -----Estudante de grao ou 1º e 2º cicloEstudante de masterEstudante de doutoramentoEstudante doutros estudos propios da Universidade de VigoPersoal docente e investigador (PDI)Persoal de administración e servizos (PAS)Outro tipo de usuario internoEmpresaOutro tipo de usuario externoIndique a categoría da unidade sobre a que quere facernos a comunicación* Categoría---- Escolla Categoría ----Área de servizos á comunidadeDepartamentosServizos centraisVicerreitoríasCentros (en relación coa administración)Centros (en relación coa docencia)ADMINISTRADOR QSPCentros singulares e unidades de apoio á investigaciónAdministración de centrosBibliotecaSede electrónicaIndique o servizo, unidade, oficina, edificio, etc. onde foi atendido ou sobre a que quere facernos a comunicación* Unidade Explique a súa queixa, suxestión ou os motivos para o seu parabén. A descrición debe ser o máis concreta posible, indicará as datas e as horas nas que se produciu o incidente, e precisará ao máximo posible a descrición dos feitos evitando declaracións xenéricasNOTA: Se desexa subir un ficheiro con documentación sobre a súa QSP poderá facelo ao rematar o procedemento.* Descrición* Idioma preferido para recibir a resposta----- Seleccione -----GalegoCastellano* Captcha Para notificar un problema puntual relacionado con algunha aplicación informática recomendámoslle que envíe unha incidencia a través do sistema de incidencias. Se realmente desexa emitir unha queixa (suxestión ou parabén) sobre o funcionamento dalgunha aplicación ou servizo ofrecido pola ATIC pode continuar enchendo este formulario. Anterior Continuar