Pasos: 1 2 3 4 Enquisa de satisfacción sobre o Servizo SUCEDE_Curso 2022-2023 Enquisa de satisfacción sobre o Servizo SUCEDE_Curso 2022-2023 DATOS ACADÉMICOS* Situación académicaTitulado/aEstudante a punto de rematarEstudante* Indica os teus estudos universitarios* Campus* Ourense* Pontevedra* Vigo* Sexo* Home* Muller* OutroÍTEMS* 1. a través de que medio coñeciches o servizo s u c e d e da universidade de vigo?Redes sociais da a e eWeb da a e eApp da uvigoListas de correoAcudindo a outra acción da Área de emprego e emprendementoOutros estudantes ou egresados/asOutras canles* 2. cómo se desenvolveu a entrevista?* Presencial* Virtual* 3. cal foi o tempo de resposta a túa solicitude?* Igual ou inferior a unha semana* Entre 1 e 3 semanas* Igual ou máis dun 1 mes* 4. cantas sesión de asesoramento recibiches?* 1* 2* 3* Máis de 3* 5. saberías dicir, en total, canto tempo dedicou o asesor de emprendemento a esclarecer as túas consultas?* Menos de 30 minutos* Entre 30-60 minutos* Entre 1-2 horas* Máis de 2 horas* 6. consideras que o tempo que dedicou o asesor foi suficiente?SiNon* 7. que consulta/s solicitaches?Segmentos de clientesApuesta de valorCanales de venta/comunicaciónEstructura de costes y beneficiosModelo de negocio en generalViabilidad de la iniciativa empresarialProducto mínimo viableTrámites para crear una empresaSubvencionesImagen/ marca y/o creación de webOtros* 10. en xeral, o servizo recibido cumpriu as miñas expectativas?* Si* Si, incluso as superou* Parcialmente* Non* 11. puntúa do 1 ao 5 a atención persoal recibida* 1. moi mala* 2. mala* 3. regular* 4. boa* 5. moi boa* 12. puntúa do 1 ao 5 a calidade da información recibida* 1. moi mala* 2. mala* 3. regular* 4. boa* 5. moi boa* 13. puntúa do 1 ao 5 a utilidade do servizo* 1. moi mala* 2. mala* 3. regular* 4. boa* 5. moi boa* 14. puntúa do 1 ao 5, e de xeito global, o servizo de asesoramiento prestado* 1. moi mala* 2. mala* 3. regular* 4. boa* 5. moi boaComentariosSe consideras de interese facernos chegar algún outro comentario que nos axude a mellorar este servizo, agradecemos que contestes a continuación « Atrás Continuar »