Pasos: 1 2 3 4 Enquisa de satisfacción sobre o Servizo SUCEDE Enquisa de satisfacción sobre o Servizo SUCEDE DATOS ACADÉMICOS* Situación AcadémicaTitulado/aEstudante a punto de rematarEstudante* Indica os teus estudos universitarios* Campus* Ourense* Pontevedra* Vigo* Sexo* Home* Muller* OutroÍTEMS* 1. A través de que medio coñeciches o Servizo SUCEDE da Universidade de Vigo?Redes Sociais da AEEWeb da AEEApp da UvigoListas de correoAcudindo a outra acción da Área de Emprego e EmprendementoOutros estudantes ou egresados/asOutras canles* 2. Cómo se desenvolveu a entrevista?* Presencial* Virtual* 3. Cal foi o tempo de resposta a túa solicitude?* Igual ou inferior a unha semana* Entre 1 e 3 semanas* Igual ou máis dun 1 mes* 4. Cantas sesión de asesoramento recibiches?* 1* 2* 3* Máis de 3* 5. Saberías dicir, en total, canto tempo dedicou o asesor de emprendemento a esclarecer as túas consultas?* Menos de 30 minutos* Entre 30-60 minutos* Entre 1-2 horas* Máis de 2 horas* 6. Consideras que o tempo que dedicou o asesor foi suficiente?SiNon* 7. Que consulta/s solicitaches?Segmentos de clientesApuesta de valorcanales de venta/comunicaciónEstructura de costes y beneficiosModelo de negocio en generalViabilidad de la iniciativa empresarialProducto mínimo viableTrámites para crear una empresaSubvencionesImagen/Marca y/o creación de webOtros* 10. En xeral, o servizo recibido cumpriu as miñas expectativas?* Si* Si, incluso as superou* Parcialmente* Non* 11. Puntúa do 1 ao 5 a atención persoal recibida* 1.Moi mala* 2.Mala* 3.Regular* 4. Boa* 5. Moi boa* 12. Puntúa do 1 ao 5 a calidade da información recibida* 1.Moi mala* 2.Mala* 3.Regular* 4. Boa* 5. Moi boa* 13. Puntúa do 1 ao 5 a utilidade do servizo* 1.Moi mala* 2.Mala* 3.Regular* 4. Boa* 5. Moi boa* 14. Puntúa do 1 ao 5, e de xeito global, o servizo de asesoramiento prestado* 1.Moi mala* 2.Mala* 3.Regular* 4. Boa* 5. Moi boaTras facer uso do servizo SUCEDE, participaches en algunha outra iniciativa de emprendemento? De ser o caso, en cal?ComentariosSe consideras de interese facernos chegar algún outro comentario que nos axude a mellorar este servizo, agradecemos que contestes a continuación « Atrás Continuar »