Pasos:
- 1
- 2
- 3
- 4
Documentación para contratación de persoal con cargo a proxectos/programas/subvencións
NORMAS PARA A TRAMITACIÓN DA INCORPORACIÓN DE PERSOAL CON CARGO A PROXECTOS DE INVESTIGACIÓN - PROGRAMAS - SUBVENCIÓNS
A documentación completa para a tramitación do contrato deberá estar no Servizo de P.D.I.cunha antelación mínima de 10 días hábiles á data de proposta do inicio de contrato, en caso contrario o prazo será modificado seguindo este criterio.
PRORROGAS
Consíderase que un contrato é prórroga cando se faga con cargo á mesmo proxecto/partida orzamentaria na que estaba contratado/a o investigador/a. • Os datos do contrato seguirán sendo os mesmos, a única modificación que procede e no período do contrato (data de inicio e finalización). • A referencia do proxecto así coma a partida presupostaria e as funcións continuarán sendo as mesmas, e as retribucións mensuais co prorrateo das pagas extras poderán ser melloradas a proposta do investigador principal. • Para solventa-los problemas referentes a contratación e comunicación de alta/baixa na Seguridade Social, debendo presentarse as solicitudes ós/ás Administradores/as ou Xefes/as de Servizo onde se xestiona a partida presupostaria. A documentación completa para a tramitación da prórroga deberá estar no Servicio de P.D.I. cunha antelación mínima de 10 días hábiles á data da prórroga. • Para a tramitación da prórroga do contrato é necesario que á solicitude se achegue a seguinte documentación:
Datos de contacto
SERVIZO DE PDI
negociadopdi04@uvigo.es
986813907