Pasos:
- 1
- 2
- 3
- 4
Formulario de solicitude de anulación matrícula máster 22/23
A continuación comezará a cubrir o formulario.
Unha vez cuberto, poderá verificar os datos antes de envialos.
Unha vez enviado o formulario, DEBERÁ enviar os formulario a posgrao@uvigo.es e seguir as instrucións que se recollen a continuación:
1) Lembra que a solitude de anulación voluntaria de matrícula conleva, que os prezos académicos non se devolven (no caso que que non teñas a matrícula pagada terás que aboalas, ascenden aproximadamente a 25€).
O parágrafo anterior non é de aplicación no caso de anulación de matrícula de oficio (por suspensión do máster ou outras causas imputables á universidade) ou no caso de anulación de matrícula por obter praza noutro máster da Uvigo.
2) Procedemento para a anulación voluntaria de matrícula é o seguinte:
a) Unha vez solicitada a anulación no prazo de dous días debes consultar a SECRETARÍA VIRTUAL DO ESTUDANTE , apartado "VER CONTA", alí estarán dispoñibles as taxas.
b) Unha vez pagados os prezos académicos; debes enviar o resgardo a posgrao@uvigo.es
c) O servizo de Posgrao realizará a anulación de matrícula que conlevará a devolución do importe aboado da mátrícula con excepción das taxas de secretaría. No caso de que non pagaras ningún importe da matrícula, deberás realizar o pagamento dos presos académicosía (Aprox 25€)
Importante! :Unha vez premas no botón de enviar o formulario, DEBERÁS imprimir o PDF , asinalo e envialo por e-mail a posgrao@uvigo.es.
Datos de contacto
Servizo de Xestión de Estudos de Posgrao - Sección de Máster
posgrao@uvigo.es
811950