Secretaría Uvigo

Bolsas "Ourense rural-Máster" para estudantado do campus de Ourense, curso 2024/2025

TipoBolsa de estudo
Organismo convocanteUniversidade de Vigo
Código2024_2025_Ourense rural Máster
Data inicio solicitudes11/03/2025
Data fin solicitudes31/03/2025
Enderezo formulario para solicitude onlinehttp://secretaria.uvigo.gal/
Descripción

OBXECTO:

Atender o custo económico que supón a realización de estudos de máster universitario para o alumnado empadroado en concellos rurais de Galicia distantes dos campus universitarios e con dificultades de conexión a través de medios de transporte habituais. 

CONTÍA:

As axudas previstas se destinarán a cubrir os gastos derivados do desprazamento desde o termo municipal da vivenda habitual ata o concello de Ourense ata un máximo de:

  • De 5 a 9 Km ........................................200 euros
  • De mais de 10 a 29 Km ..................400 euros
  • De mais de 30 e 39 km ...................800 euros
  • De mais de 40 km .........................1.000 euros
Requisitos

REQUISITOS XERAIS:

Estar inscrito no padrón dos concellos de Galicia de 5.000 habitantes ou menos, con 12 meses de antelación á finalización do prazo de presentación de solicitudes.

REQUISITOS ACADÉMICOS:

a) Estar matriculado/a en titulacións de máster universitario en centros propios do campus de Ourense no curso 2024/2025 nun mínimo de 60 créditos ou da totalidade dos que lle permita a normativa da universidade, agás no caso de alumnado con discapacidade de grao igual ou superior ao 65 por cento que poderá reducir a carga lectiva ata un máximo de 50%.

b) Non estar en posesión ou non reunir os requisitos legais para a obtención dunha titulación do mesmo nivel ou superior ao correspondente aos estudos para os que se solicita a axuda.

REQUISITOS ECONÓMICOS:

a) A suma de rendas de todos os membros da unidade familiar non pode superar os seguintes limiares:

  • Familias de 1 membro:  13.898,00 euros.
  • Familias de 2 membros: 23.724,00 euros.
  • Familias de 3 membros: 32.201,00 euros.
  • Familias de 4 membros: 38.242,00 euros.
  • Familias de 5 membros: 42.743,00 euros.
  • Familias de 6 membros: 46.142,00 euros.
  • Familias de 7 membros: 49.503,00 euros.
  • Familias de 8 membros: 52.850,00 euros.

A partir do oitavo membro engadiranse 3.340,00 euros por cada novo membro computable.

b) O patrimonio familiar non pode superar os seguintes limiares:

  • A suma de rendementos netos reducidos de capital mobiliario máis o saldo neto positivo de ganancias e perdas patrimoniais non poderá superar 1.700,00 €.
  • A suma de valores catastrais das fincas urbanas pertencentes á unidade familiar, excluída a vivenda habitual, non poderá superar 42.900,00 €. Os valores catastrais pondéranse polos coeficientes establecidos na normativa de bolsas MEFPD de carácter xeral para estudantes universitarios para o curso 2024/2025.
Documentacion

SOLICITUDE:

A solicitude realizarase a través do formulario en liña dispoñible na web da universidade: Secretaría Online Universidade de Vigo (uvigo.gal) e deberá rexistrarse e seleccionar "bolsas propias de estudos".

DOCUMENTACIÓN:

No momento de facer a solicitude achegarase a seguinte documentación:

  • O Anexo II deberá ser asinado por cada un dos membros da unidade familiar autorizando á universidade a consultar directamente os datos nas plataformas de intermediación, e presentado en formato pdf xunto coa solicitude.
  • Documentación acreditativa das distintas situacións que afecten á composición da unidade familiar a 31 de decembro de 2023:
    1. Certificado municipal conxunto nos seguintes casos:
      • Viuvez, separación e divorcio.
      • Independencia económica e familiar
      • Se hai ascendentes dos pais e irmáns/ás maiores de 25 anos con discapacidade residindo no domicilio familiar.
    2. Sentenza de divorcio ou convenio regulador, de ser o caso.
    3. Independencia económica e familiar: deberá presentar a documentación xustificativa de ter domicilio en propiedade ou en aluguer, e de dispoñer dos medios económicos suficientes para facer fronte aos seus gastos, contrato de aluguer e xustificación de ingresos.
    4. No caso do estudantado procedente do sistema de protección á infancia e adolescencia deberá presentar certificado expedido polo órgano competente da comunidade autónoma.
  • Documentación acreditativa das situacións que dan dereito a dedución no cálculo da renda:
    1. Título familia numerosa.
    2. Acreditación de orfandade absoluta.
    3. Certificado de discapacidade (do/a solicitante, irmáns e fillos/as do solicitante).
    4. Irmáns estudantes universitarios residentes fora do domicilio familiar durante o curso anterior 2023/2024 (expediente académico e contrato de aluguer).
    5. Familia monoparental.
  • Documentación acreditativa dos ingresos percibidos no estranxeiro polos membros da unidade familiar do ano 2023.
Observacións

OBRIGAS:

A persoa beneficiaria deberá estar matriculada na titulación oficial do campus de ourense durante todo o curso académico 2024/2025 para poder manter a súa condición de bolseira.

Prazo para resolver3 meses
Silencio administrativoDesestimatorio
Documentos da convocatoria
Ligazóns da convocatoria
Correo electrónico: bolsas@uvigo.es
Teléfono: 986 81 36 11
Enderezo web: https://www.uvigo.gal/estudar/xestions-estudantes/bolsas/bolsas-estudo
Taboleiro: https://sede.uvigo.gal/public/bulletin/bulletin-details.xhtml?idtaskdata=42285897
BDNS: https://www.

07/04/2025 Listaxe provisoria de solicitudes admitidas e excluidas

Descrición

Alegacións a partir do día seguinte ó da publicación ata o día 28 de abril ás 23:59 horas (hora pensinsular española)

 

Enlace ao taboleiro

Documentos da fase da convocatoria:

30/04/2025 Listaxe de solicitudes excluídas definitivas

Descrición

Enlace ó Taboleiro

Observacións

O prazo para interpoñer o recurso remata o 30 de maio de 2025 ás 23:59 (hora peninsular española).

O recurso podes presentalo na Universidade de Vigo a través da sede https://sede.uvigo.gal/ (Cidadanía-Instancia xenérica),  presencialmente nos rexistros dos tres campus ou a través de calquera das dependencias contempladas artículo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

06/05/2025 Listaxe provisoria de solicitudes concedidas

Descrición

Alegacións a partir do día 7 maio ata o día 20 de maio ás 23:59 horas (hora peninsular española)

Enlace ao taboleiro

Documentos da fase da convocatoria:
Atrás