Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C3 |
Dominio da lingua propia, escrita e oral |
C4 |
Coñecer norma e usos das linguas de traballo |
C17 |
Capacidade de tomar decisións |
C18 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica |
C25 |
Coñecementos de cultura xeral e civilización |
C27 |
Capacidade de razoamento crítico |
C33 |
Dominio oral e escrito da lingua propia |
D7 |
Toma de decisións |
D8 |
Compromiso ético e deontolóxico |
D9 |
Razoamento crítico |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D23 |
Capacidade de traballo individual |