Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Magisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 0-6 anos
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Promover o traballo autónomo e colaborativo coa finalidade de mellorar os procesos de desenvolvemento que se producen na etapa de educación infantil. Promover e facilitar as aprendizaxes na primeria infancia. A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B4
B7
B8
B12
C11
C12
C13
C19
C29
C44
C48
C49
C50
D1
D2
D3
D4
D6
D7
D8
D9
D13
D14
D16
D17
D18
D21
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos. B2
B8
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela e abordar a resolución pacífica de conflitos. Saber observar sistematicamente contextos de aprendizaxe e convivencia e saber reflexionar sobre eles. C1
C2
C19
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil. B1
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no periodo 0-6, no contexto familiar, social e escolar. C1
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita. C44
Capacidade de análise e síntese D1
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000