Secretaría Uvigo - Aplicación da Metodoloxía DIP e Agile Scrum para a incorporación de novas funcións nun software dunha empresa dedicada ao marketing omnicanal

Aplicación da Metodoloxía DIP e Agile Scrum para a incorporación de novas funcións nun software dunha empresa dedicada ao marketing omnicanal

Data de defensa13/09/2023
TitulaciónMáster Universitario en Dirección Integrada de Proxectos
CentroFacultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Dirección Titoría: Óscar García García
Cotitoría: Eduardo Sanjurjo Royo
Tribunal Presidencia: José María Cancela Carral
Secretaría: José Antonio Álvarez Díaz
Vogalía: Xana Álvarez Bermúdez
ResumoNo seguinte Traballo Fin de Máster abórdase un caso real sobre a dirección dun proxecto.
Neste proxecto, Gal.IT realizará un traballo por conta do cliente IcoMkt, que solicita o deseño, xestión e desenvolvemento de novos módulos/funcionalidades para integrar na súa plataforma software.
O cliente dedícase á comercialización de software (desenvolvido por Gal.IT) que serve para xestionar servizos de email marketing desde omnicanalidade a empresas de diversos sectores (téxtil, moda, perfumerías, alimentación, servizos, etc.) e formación e asesoramento en materia de o seu uso para obter os mellores resultados na área de Marketing. Este software configura campañas de email marketing (deseño, enquisas, medicións, etc.) nun sentido integral, ofrecendo múltiples funcionalidades para optimizar a xestión das bases de datos e a segmentación de usuarios e así aumentar o compromiso, dirixir o tráfico á páxina web, aumentar as conversións (compras, clics, aperturas de correo electrónico) e obter datos valiosos (estruturados) e atopar novos indicadores empresariais clave (KPI). Parte do equipo de Gal.IT realiza tarefas de mantemento deste software.
Nestes momentos IcoMKt atópase nun momento de expansión e, para axustarse ás demandas do mercado no que se insire e mellorar significativamente os seus niveis de competitividade -aumentando o número de clientes e conservando os xa obtidos-, solicitan a Engadindo novos módulos específicos ao seu software actual.
A través deste traballo proponse definir a implantación de novos módulos, a saber: cálculo de RFM (recente, frecuencia e valor monetario), ciclo de vida do cliente, predición da próxima compra e un panel de control para visualizar estes KPI. A xestión farase mediante o uso dun conxunto de boas prácticas e seguindo unha Metodoloxía Mixta que combina a Metodoloxía Preditiva (PMBOK) e a Metodoloxía Áxil (Scrum).
Volver