Secretaría Uvigo - A internacionalización de Cerveza Nós nos mercados portugués e británico: aspectos culturais

A internacionalización de Cerveza Nós nos mercados portugués e británico: aspectos culturais

Data de defensa14/09/2023
TitulaciónMáster Universitario en Comercio Internacional - Presencial
CentroFacultade de Comercio
Dirección Titoría: María Araceli González Crespan
Tribunal Titoría: María Araceli González Crespan
ResumoO traballo ten como finalidade estudar a posibilidade da introdución da cervexa artesanal Nós en dous mercados internacionais distintos, tomando como referencia dita empresa e o xa mencionado produto. Ante todo, terase en conta, o punto de vista sociocultural como base principal para a introdución da mercadoría nestes países, realizarase un estudo sobre as características dos distintos mercados, fundamentalmente no que respecta a os trazos principais dos potenciais clientes así como das súas necesidades e desexos, para a realización das distintas modificacións necesarias (no referente ao produto ou ás estratexias de comercialización, entre outras) aplicadas ao produto e a empresa estudados.

PALABRAS CHAVE:
Cervexa, artesanal, Nós, mercados, internacionais, sociocultural.
Volver