A autorregulación emocional como elemento fundamental da intelixencia emocional
Data de defensa | 17/11/2021 |
Titulación | Grao en Educación Primaria |
Centro | Escola Universitaria CEU de Maxisterio de Vigo |
Dirección |
Titoría: María del Mar Muñoz Prieto |
Tribunal |
Secretaría: Alberto Santos Hermo Presidencia: Elena Ciga Tellechea Vogalía: Mónica Carmen Sánchez Santiago |
Resumo | A educación emocional é unha corrente de investigación recente, de non máis de trinta anos, que supón un dos eixos metodolóxicos en moitas escolas infantís e colexios do noso sistema educativo. No presente traballo realízase un estudo da intelixencia emocional aplicada ao ámbito da educación primaria cuxo eixo fundamental é a autorregulación emocional, factor clave dende o que partimos para poder chegar satisfactoriamente ao primeiro termo, a intelixencia emocional. A proposta de intervención realizarase nun cómputo de tres semanas e seis sesións, dúas por semana. Está dirixido ao primeiro ciclo de educación primaria, concretamente ao primeiro, e xira arredor da área de Lingua Castelá. Como todo proceso educativo, este terá catro fases: planificación previa, deseño da intervención, a súa execución e avaliación final. Autorregulación emocional, Educación Primaria, Emoción, Intelixencia emocional. |