Reestruturación e mellora da área produtiva dunha empresa do sector auxiliar do automóbil
Autoría | Nerea Barbosa Barral |
Data de defensa | 17/09/2021 |
Titulación | Grao en Enxeñaría en Organización Industrial |
Centro | Escola de Enxeñaría Industrial |
Dirección |
Titoría: Arturo José Fernández González |
Tribunal |
Presidencia: Jesús García Arca Vogalía: Gema Álvarez Llorente Secretaría: Iván González Boubeta |
Resumo | Este proxecto que se desenvolve na planta de motores e actuadores Nidec situada na provincia de Barcelona consiste en facer máis eficiente a produción de motores eléctricos para o arrefriamento de automóbiles e poder competir así na designación de novos proxectos fronte ao resto da Europa. plantas propiedade da empresa, garantindo así o futuro da planta catalá. Para iso, o indicador de motores por hora pagada debe aumentar, afectando ao divisor da operación para o cálculo, o que se traduce en empregar menos traballo directo para producir o mesmo número de unidades. Este fin hai que conseguilo co mínimo investimento posible, dada a situación que sofre a pandemia que levou á planta a estruturar un ERTE, ademais de non xerar alteracións sociais na forza de traballo a nivel de ergonomía e cargas de traballo, tendo en conta que a calidade do produto fabricado segue cumprindo os estándares como hoxe. Este enfoque crea a necesidade de propor diferentes escenarios de traballo. Para iso, tómanse tempos para as diferentes tarefas realizadas polos operadores implicados para poder listar e calcular a carga de traballo a nivel individual. Cada un destes escenarios será puntuado polos diferentes xefes de departamento, o que permitirá chegar a un consenso baseado no método de factores ponderados, para saber cal é a mellor distribución do traballo directo e garantir así o éxito do proxecto. Non obstante, para mellorar o fluxo de traballo, redeseña un novo trazado que permitirá aos operadores reducir o desprazamento do subministro ás liñas de fabricación, ademais de traballar dun xeito máis fraco, tendo os materiais correspondentes situados ao redor das liñas de produción. montaxe. Para contribuír a unha redución da carga de traballo, traballará xunto co departamento de calidade para estudar a posibilidade de automatizar os controis de arranque e frecuencia, reducir as cargas de trazabilidade dos compoñentes e aumentar a rotación dos consumibles, entre outras melloras. Para que o proxecto siga adiante é necesario contar coa implicación do persoal de produción, polo tanto, están invitados dende o primeiro momento ás diferentes reunións que se convocan, tendo en conta os comentarios ou opinións que aporten ao respecto. Ademais de realizar unha ampla formación antes da implementación e traballar xuntos con eles os primeiros días en que se aplica a mellora. Todo este esforzo conxunto reflectirase nunha mellora substancial no indicador de motores por hora pagada, co que a Dirección da planta poderá competir na candidatura de proxectos na división europea de automoción da compañía, garantindo o futuro dos traballadores. o mesmo. |