Secretaría Uvigo - A linguaxe dos videoxogos: análise do léxico de «World of Warcraft»

A linguaxe dos videoxogos: análise do léxico de «World of Warcraft»

Data de defensa21/07/2021
TitulaciónGrao en Ciencias da Linguaxe e Estudos Literarios
CentroFacultade de Filoloxía e Tradución
Dirección Titoría: Inmaculada Anaya Revuelta
Tribunal Vogalía: Xosé Soto Andión
Secretaría: Fernando Ramallo Fernández
Presidencia: Inmaculada Concepción Baez Montero
ResumoNeste traballo preséntase unha análise do léxico específico dos videoxogos, dende diferentes perspectivas. Escollemos o World of Warcraft como obxecto de estudo pola súa antigüidade (máis de quince anos no mercado) e o seu prestixio (posúe o Record Guinnes do «videoxogo por subscrición máis popular» dende 2014). O seu éxito e o seu carácter social convérteno nunha gran fonte da que extraer datos lingüísticos sobre un léxico pouco estudado, cada día máis presente na lingua coloquial.

O estudo fúndase nun corpus de interaccións reais en castelán de xogadores e xogadoras de World of Warcraft Classic, recollidas durante tres meses, a partir do cal se elaborou un repertorio de termos coas súas definicións. Prestámoslle especial atención ós procesos de creación de palabras, á orixe e ós procesos derivativos sufridos por estes neoloxismos dentro da lingua española. Así mesmo, fixemos unha enquisa difundida a través de diferentes plataformas e redes sociais, co fin de obter datos socioculturais fidedignos sobre as persoas que usan, crean e espallan este vocabulario.

Palabras chave: léxico, videoxogo, neoloxía, terminoloxía
Volver