Secretaría Uvigo - Análise das prácticas pedagóxicas e da situación actual dos patios de educación infantil dende a perspectiva do profesorado e proposta dun seminario formativo de transformación de usos destes espazos

Análise das prácticas pedagóxicas e da situación actual dos patios de educación infantil dende a perspectiva do profesorado e proposta dun seminario formativo de transformación de usos destes espazos

Data de defensa19/02/2021
TitulaciónMáster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
CentroFacultade de Educación e Traballo Social
Dirección Titoría: Francisco Javier García Núñez
Tribunal Secretaría: María del Mar García Señorán
Presidencia: Antonio González Fernández
Vogalía: Rubén González Rodríguez
ResumoO obxectivo deste traballo foi investigar a situación actual e as prácticas pedagóxicas que se realizan nos patios da educación infantil. Por iso, realizouse un cuestionario creado ad hoc e pasouse a 19 mestras/es. As conclusións indican que os patios necesitan ser reestruturados xa que non atenden ás necesidades do alumnado, non obstante, o profesorado mostra unha falta de formación ó respecto. Á vista dos resultados, deseñouse un seminario formativo para a transformación dos usos destes espazos destinado ás e ós docentes que dá resposta ás necesidades detectadas.

Palabras chave: patios inclusivos, patios dinámicos, educación infantil, xogos patio, transformación patios, patios educativos.
Volver