Análise das prácticas pedagóxicas e da situación actual dos patios de educación infantil dende a perspectiva do profesorado e proposta dun seminario formativo de transformación de usos destes espazos
Data de defensa | 19/02/2021 |
Titulación | Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos |
Centro | Facultade de Educación e Traballo Social |
Dirección |
Titoría: Francisco Javier García Núñez |
Tribunal |
Secretaría: María del Mar García Señorán Presidencia: Antonio González Fernández Vogalía: Rubén González Rodríguez |
Resumo | O obxectivo deste traballo foi investigar a situación actual e as prácticas pedagóxicas que se realizan nos patios da educación infantil. Por iso, realizouse un cuestionario creado ad hoc e pasouse a 19 mestras/es. As conclusións indican que os patios necesitan ser reestruturados xa que non atenden ás necesidades do alumnado, non obstante, o profesorado mostra unha falta de formación ó respecto. Á vista dos resultados, deseñouse un seminario formativo para a transformación dos usos destes espazos destinado ás e ós docentes que dá resposta ás necesidades detectadas. Palabras chave: patios inclusivos, patios dinámicos, educación infantil, xogos patio, transformación patios, patios educativos. |