Secretaría Uvigo - A análise do modelo de negocio.

A análise do modelo de negocio.

Data de defensa19/11/2020
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Dirección Titoría: Andrés Mazaira Castro
Tribunal Titoría: Andrés Mazaira Castro
ResumoNo cambiante e incerto ambiente económico no que nos atopamos hoxe en día, moitos empresarios ven as súas organizacións estancadas e incapaces de adaptarse a estes cambios. Tamén ao iniciar novos negocios, a falta dunha visión xeral do negocio que se vai iniciar ou a falta de ferramentas para a súa análise poden ser un factor importante para o seu éxito ou fracaso.
A representación visual dun modelo de negocio e as diferentes ferramentas para analizar a súa viabilidade poden desempeñar un papel fundamental na detección de oportunidades potenciais e na redución desta incerteza.
Deste xeito, o principal obxectivo do presente traballo é construír o lenzo dun modelo de negocio, que sirva como ferramenta para detectar posibles innovacións e permita ao emprendedor propor novos modelos.
A continuación, levarase a cabo un estudo máis profundo do libro Generación de modelos de negocio (2010) de Alexander Osterwalder e Yves Pigneur, que servirá de guía para a construción do lenzo do modelo sobre o que se aplicarán diferentes técnicas de análise co obxectivo final. para presentar un innovador modelo de negocio.
En concreto, o obxectivo do estudo de caso será describir o lenzo dunha empresa do sector dedicada á fabricación de licores de café en Galicia e propoñer un novo modelo logo da aplicación de diversas ferramentas relacionadas coa innovación nesta área da compañía.
Volver