Efectividade do Neurofeedback como tratamento no alumnado con TDAH. Resultados a partir dunha revisión sistemática
Data de defensa | 16/10/2020 |
Titulación | Grao en Educación Infantil |
Centro | Facultade de Educación e Traballo Social |
Dirección |
Titoría: Fernando Tellado González |
Tribunal |
Titoría: Fernando Tellado González |
Resumo | Neste traballo realizouse unha revisión sistemática do Neurofeedback (NF) no Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade (TDAH). Actualmente, existe un abanico amplio de posibilidades para o tratamento da sintomatoloxía do TDAH, máis aínda é necesaria unha maior compresión sobre este tratamento. Con isto, o obxectivo desta investigación foi analizar as modificacións da actividade electrofisiolóxica despois da aplicación do NF e saber se inflúe nas variables atencionais e conductuais. Realizouse unha búsqueda de palabras chave a través das bases de datos Scopus, Web of Science e PsycINFO. A partir dos criterios establecidos seleccionáronse 10 investigacións publicadas entre 2010 e 2020 nos que analizáronse os resultados en diversos protocolos NF. 3 A análise dos mesmos, indica certa eficacia para tratar os patróns anómalos do EEG e os síntomas primarios do TDAH como a atención ou impulsividade, ademais dos déficits nas funcións executivas. En conclusión, pode considerarse un tratamento ?probablemente eficaz? aínda que necesítase unha maior evidencia científica para determinar con maior certeza a súa eficacia terapéutica como técnica illada. Palabras chave: Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade (TDAH), Neurofeedback (NF), EEG |