Utilización de técnicas numéricas de optimización para o deseño dun sistema de amortiguación variable tipo Skyhook
Data de defensa | 14/09/2023 |
Titulación | Máster Universitario en Mecatrónica |
Centro | Escola de Enxeñaría Industrial |
Dirección |
Titoría: Marcos López Lago |
Tribunal |
Vogalía: Marcos López Lago Vogalía: José Fariña Rodríguez Secretaría: Enrique Paz Domonte Presidencia: José Ignacio Armesto Quiroga |
Resumo | O proxecto consiste na optimización dun modelo simulink dun sistema de suspensión semiactiva (amortiguamento variable) mediante a biblioteca simscape, tanto 3D como 1D, co obxectivo de simular o funcionamento dunha suspensión nun modelo de cuarto de coche e aplicar diferentes algoritmos. buscando mellorar as métricas que definen a calidade do funcionamento do devandito sistema, como o percorrido máximo da suspensión ou a aceleración que sofren os pasaxeiros. Aplícanse restricións de deseño como a viaxe máxima da suspensión integrada dun vehículo ou a calefacción debido á enerxía dispersa. En canto ás aplicacións potenciais do desenvolvemento deste proxecto, o sistema de amortiguamento Skyhook pode atopar utilidade nunha ampla gama de vehículos, desde turismos convencionais ata vehículos comerciais e de transporte público. A implantación exitosa deste sistema podería abrir novas posibilidades no deseño e enxeñería de suspensións, mellorando a calidade de vida dos usuarios de vehículos e abrindo oportunidades para a innovación nas funcións de optimización da dinámica do vehículo. |