Educación patrimonial nos museos. Estudo do caso anglosaxón
Autoría | Janire Andújar Nieto |
Data de defensa | 13/09/2023 |
Titulación | Máster Universitario en Valoración, xestión e protección do patrimonio cultural |
Centro | Facultade de Historia |
Dirección |
Titoría: Elena Pilar De Uña Álvarez |
Tribunal |
Titoría: Elena Pilar De Uña Álvarez |
Resumo | O presente traballo trata sobre a historia que vincula os museos coa educación e a aprendizaxe dentro do ámbito anglosaxón, considerando as teorías máis importantes desde as de John Dewey ou Benjamin Ives Gilman ata a actualidade do Lifelong Learning. Ademais, analiza varios casos prácticos definidos como fitos na inclusión da educación nos museos. Por último, centrándose nos museos de arte, realiza unha reflexión acerca dalgunhas teorías de peso respecto diso como o son as Visual Thinking Strategies, así como unha análise da profesión de educador de museos de arte, expoñendo casos prácticos de programas, actividades ou proxectos educativos. Palabras chave: patrimonio, educación, museo, aprendizaxe, educador de museos, caso anglosaxón. |