Secretaría Uvigo - Tutorial de análise de sentimentos en Twitter

Tutorial de análise de sentimentos en Twitter

AutoríaSantiago Arce Pilo
Data de defensa26/07/2023
TitulaciónGrao en Economía
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: Daniel Gustavo Miles Touya
Tribunal Titoría: Daniel Gustavo Miles Touya
ResumoCada día millóns de usuarios utilizan as redes sociais para publicar a súa opinión sobre
temas e produtos.As empresas ou organizacións aproveitan estes datos para extraer
información relevante que lles permita tomar decisións. Neste contexto, a análise de
sentimentos é vital para procesar a gran cantidade de datos dispoñibles e extraer
conclusións deles. Este traballo centrouse na elaboración dunha guía, co obxectivo
realizar unha análise de sentimentos na rede social Twitter utilizando un modelo de
aprendizaxe automática capaz de clasificar textos en categorías segundo a emoción
transmitido. Os resultados foron unha rede neuronal con capacidade para clasificar textos
con unha precisión do 78%.
Volver