Secretaría Uvigo - Análise estratéxica de Amazon Prime Video

Análise estratéxica de Amazon Prime Video

Data de defensa26/07/2023
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: Miguel González Loureiro
Tribunal Titoría: Miguel González Loureiro
ResumoNos últimos anos, as plataformas de streaming revolucionaron a forma de consumir contidos audiovisuais. Estes baséanse na transmisión de contidos a través de Internet, o que permite aos usuarios acceder a unha gran variedade de películas, series, documentais e programas. Neste mercado altamente competitivo destaca Amazon Prime Video, unha das principais plataformas do sector. O seu catálogo abrangue unha ampla gama de xéneros e categorías, así como contido exclusivo.
Este traballo ten como obxectivo analizar a situación competitiva na que se atopa Amazon Prime Video en España, para iso realízase unha análise da propia empresa e do entorno no que se atopa, comparando a súa situación coa dos seus competidores.
Volver