Secretaría Uvigo - Hábitos do consumidor fronte aos canais de compra e o Fast Fashion. Redes como medios de difusión para a mensaxe de venda. O caso Shein

Hábitos do consumidor fronte aos canais de compra e o Fast Fashion. Redes como medios de difusión para a mensaxe de venda. O caso Shein

AutoríaJosé María Barros Márquez
Data de defensa26/07/2023
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: María del Carmen Otero Neira
Tribunal Titoría: María del Carmen Otero Neira
ResumoOs consumidores modificaron os seus hábitos de consumo en canto ao canal de compra seguindo unha evolución que parte de uns anos antes da pandemia ata a actualidade e a concepción que hai hoxe en día sobre o fast fashion. Analizaremos que instrumentos e estratexias emprega o sector da moda nos medios dixitais para darse a coñecer e promocionarse. Analizaremos o caso de Shein para tratar de vislumbrar o seu futuro no sector.

Palabras clave: moda rápida, Shein, canal inline, redes sociais, algoritmos, consumidores, sector da moda
Volver