Secretaría Uvigo - Plan de Mercadotecnia para Grupo Servigalicia

Plan de Mercadotecnia para Grupo Servigalicia

AutoríaAlma Verónica de María Maradiaga Pozo
Data de defensa04/07/2023
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: María Jesús López Miguens
Tribunal Presidencia: Enrique Juan Buch Gómez
Secretaría: José María Docampo Barrueco
Vogalía: Rosa María Loveira Pazo
ResumoEste traballo de fin de grao pretende levar a cabo un Plan de Marketing anual para
produtos para a zona de decoración e reforma da ferraxería do Grupo Servigalicia
situado en Vigo, España. Dito traballo está composto por: Introdución,
Marco Teórico, Marco Contextual, Metodoloxía e realización do Plan de Marketing.

En primeiro lugar, na introdución unha breve explicación do alcance do
empresa, así como o obxectivo xeral e os específicos que se pretenden establecer en para a realización deste Traballo Fin de Grao.

A continuación, está o Marco Teórico no que a definición de marketing e a estrutura a seguir para a realización do Plan de Marketing. Dito definición e estrutura foron extraídas dos coñecementos proporcionados por expertos como
Kotler, Baena, Sainz de Vicuña e a American Marketing Association.

Dentro do Marco Contextual preséntase a zona xeográfica onde se sitúa a empresa, así como información sobre a cidade para proporcionar contexto. Tamén expón de forma concisa información sobre a fundación da ferretería Servigalicia así como como ilustración do seu logotipo e da entrada do local comercial.

A continuación, sitúase a Metodoloxía onde se explican os métodos de investigación utilizadas, as técnicas primarias e secundarias utilizadas para levar a cabo o investigación e as técnicas de recollida de información nas que utilizouse a
enquisa cunha mostra de 150 persoas residentes na cidade de Vigo e a
entrevista en profundidade co propietario da ferraxería Grupo Servigalicia.

Para rematar, está a parte práctica deste Traballo Fin de Grao, que é
o Plan de Marketing anual de produtos para a ferraxería do Grupo Servigalicia, así como as conclusións obtidas.
Palabras clave: Marketing, PEME, decoración e reformas.
Volver