Secretaría Uvigo - Marketing de cidades: o caso de Madrid

Marketing de cidades: o caso de Madrid

Data de defensa04/07/2023
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: María José García Rodríguez
Tribunal Titoría: María José García Rodríguez
ResumoNas últimas décadas produciuse en todo o mundo un proceso de cambio coñecido como globalización ou urbanización, as cidades creceron, tanto en poboación como en actividade económica. As principais causas que explican este feito son as maiores oportunidades laborais, educativas, culturais e de lecer; estes últimos, ademais, son puntos clave para a elección dos turistas como destino. Por iso, as administracións públicas teñen que realizar un estudo de mercadotecnia, fundamental para converterse en cidades competitivas e atraer un maior número de turistas, é dicir, as cidades teñen que desenvolver o seu propio plan estratéxico de mercadotecnia, que é o seu selo de identidade, para destacar. do resto.
O estudo de mercadotecnia da capital española, Madrid, reúne todas as características para poder realizar un bo estudo de mercadotecnia, xa que, ademais de vantaxes competitivas como a súa localización ou a gran cantidade de zonas consideradas atractivos turísticos, adquire unha posición dentro do ranking de cidades globais. Pola súa influencia global, ten unha forte conexión co resto do mundo e é a sede de grandes bancos e organizacións, ten un gran fluxo de capital, persoas e mesmo información.

Palabras clave: Urbanización, Marketing de Cidades, Plan Estratéxico de Marketing, Vantaxe Competitiva, Cidade Global.
Volver