Secretaría Uvigo - Análise da reclamación en materia hipotecaria do sector bancario español

Análise da reclamación en materia hipotecaria do sector bancario español

AutoríaAlba Figueroa Filgueira
Data de defensa27/07/2022
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: Sonia Margarita Rodríguez Parada
Tribunal Titoría: Sonia Margarita Rodríguez Parada
ResumoO obxectivo deste traballo é estudar as reclamacións en materia de préstamos hipotecarios.
Estas reclamacións son analizadas polo Banco de España, logo de presentalas previamente ante as entidades correspondentes, concretamente polo Departamento de Conduta das Entidades que posteriormente publica a resolución.
Analízase o mercado hipotecario español (os seus instrumentos, axentes, títulos e normativa), a información relevante en materia de créditos hipotecarios e realízase unha análise do último informe de reclamacións publicado polo Banco de España (2020), estudando a sua evolución durante o quinquenio 2016-2020. Finalmente, este traballo remata cunha aproximación ao grao de corrección do sector bancario español en materia hipotecaria, á luz da información estatística facilitada polo órgano supervisor.
Volver