Secretaría Uvigo - Análise estratéxica do sector dos coches eléctricos en España

Análise estratéxica do sector dos coches eléctricos en España

AutoríaPablo Iglesias Jiménez
Data de defensa27/07/2022
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: Carlos Antonio Ferro Soto
Tribunal Titoría: Carlos Antonio Ferro Soto
ResumoA finalidade de este Traballo de Fin de Grao é realizar un análise estratéxico do
sector dos coches eléctricos en España para comprobar o seu estado actual e a súa vista hacia o futuro da automoción. Para iso, se van utilizar unha serie de ferramentas útiles para o análise externo do entorno como o análise PESTEL, Perfil Estratéxico do Entorno e as 5 forzas competitivas de Porter, co obxetivo de obter oportunidades e ameazas do sector. Por outro lado, se van utilizar como ferramenta para o análise interno un Benchmarking, que compare os coches eléctricos cos seus principais competidores, os vehículos tradicionais e os híbridos, co obxetivo de conseguir fortalezas y debilidades do sector. Unha vez obtido todo o anterior, se procederá á elaboración dun DAFO resume, que dará o paso para encontrar as ventaxas competitivas que dan orixe ás estratexias competitivas levadas a cabo no sector. Ademáis, para diferenciar todos os tipos de estratexias que se levan a cabo, se realizará un Reloxo Estratéxico como ferramenta para clasificar algunhas das empresas do sector según a estratexia competitiva que seguen. Por último, se sacarán conclusións de todo o analizado anteriormente e as posibles vistas ó futuro do sector de agora en adelante.
Volver