Modelado e simulación de turbina
Autoría | Marcos Burgo Beiro |
Data de defensa | 04/07/2022 |
Titulación | Grao en Enxeñaría Aeroespacial |
Centro | Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo |
Dirección |
Titoría: Santiago García Seoane |
Tribunal |
Presidencia: Guillermo David Rey González Vogalía: Daniele Tommasini Secretaría: José Ramón Salgueiro Piñeiro |
Resumo | A implantación de motores de turbina foi o paso definitivo para que o avión se converta nun dos medios de transporte máis utilizados e prácticos na actualidade, en concreto, o motor Pratt & Whitney JT15D foi un dos pioneiros no campo dos motores turbofan para transporte comercial. . Este proxecto baséase no devandito modelo de motor, utilizando ferramentas que inclúen o cálculo manual, modelado CAD (Computer Aided Design), fabricación aditiva e CFD (Computationa Fluid Dynamics), para tratar de comprender mellor o funcionamento deste motor. A metodoloxía partiu da análise in situ do propio motor, aproveitando a posibilidade de observar atentamente cada detalle, e naquelas materias nas que Dado que este exercicio non foi posible, fíxose referencia á literatura sobre o modelo ou aínda máis xeral para obter os datos de funcionamento do devandito motor. A pesar de que existen numerosas diferenzas entre o modelo, fabricado por primeira vez na década de 1960, e os motores turboventiladores que utilizan a maioría dos avións modernos, a comprensión da evolución deste tipo de motores térmicos é a base para a continuación do desenvolvemento da propulsión aeronáutica. Palabras clave: Turbofan, CFD, CAD, Modelado, Termodinámica, Performance |