Secretaría Uvigo - Modelo de negocio para a creación dunha empresa de moda sostible

Modelo de negocio para a creación dunha empresa de moda sostible

AutoríaInés Vaz Ogando
Data de defensa04/07/2022
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: Carlos Antonio Ferro Soto
Tribunal Titoría: Carlos Antonio Ferro Soto
ResumoResumo:
Nas últimas décadas, a industria téxtil posicionouse como unha das máis contaminantes do planeta debido aos impactos negativos que xera sobre o medio ambiente e a sociedade, poñendo de manifesto a necesidade urxente dunha transformación no sistema de produción e consumo cimentado no desenvolvemento sostible.
O modelo de negocio de Eco-razón, desenvolto según o modelo Canvas, pretende ofrecer unha alternativa sostible dentro do sector da moda, a través dunha empresa que produce e comercializa prendas de roupa elaboradas con materias primas ecolóxicas e tecidos reciclados mediante un proceso de economía circular. A aplicación de Responsabilidade Social Corporativa, a contribución aos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible e a elevada calidade obtida no produto final ligada ao aumento da súa durabilidade, son elementos diferenciadores na proposta de valor da empresa.
Eco-razón busca satisfacer as necesidades dun segmento de mercado crecente, composto por consumidores concienciados coa problemática medioambiental e social que desexan adoptar hábitos de consumo máis responsables e vestir roupa que represente os seus valores. A estratexia da empresa terá una clara orientación ó cliente buscando a creación de relacións estábeis para incrementar a súa fidelización.

Palabras clave: Responsabilidade Social Corporativa, desenvolvemento sostible, moda rápida, moda lenta, economía circular, modelo de negocio, industria textil.
Volver