Secretaría Uvigo - Aplicacións da mercadotecnia sectorial no turismo rural. Estudo de caso na zona da Ribeira Sacra

Aplicacións da mercadotecnia sectorial no turismo rural. Estudo de caso na zona da Ribeira Sacra

Data de defensa04/07/2022
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: María José García Rodríguez
Tribunal Titoría: María José García Rodríguez
ResumoO turismo rural presenta unha evolución positiva, en canto a demanda e oferta en España. É un sector novo con respecto ó mesmo en Europa, o que lle outorga unha serie de vantaxes competitivas.

Esta forma de turismo asentase en España como unha maneira de escapar do típico turismo de sol e praia, masificado ata o momento. Ademais, outro factor determinante para o seu desenvolvemento foi a crise agraria; os agricultores viron nesta actividade turística un beneficio extra que lles axudaba a complementar as súas rendas agrarias. Tamén crece como unha resposta para aqueles visitantes más sostibles co medio ambiente que non queren rexeitar esta actividade de ocio.

Sen dúbida, a transformación vivida no sector de turismo rural non sería posible sen a concienciación e a aplicación das estratexias de marketing, que ademais de dar a coñecer o produto axuda a frear o despoboamento e a preservar lugares que poderían quedar no esquecemento.

Neste traballo mostrase como o turismo rural vai máis alá de aloxarse no medio rural. Seguindo con isto, no caso de aplicación exponse como unha actividade do sector primario, a viticultura e con unha denominación de orixe, é capaz de crear outras actividades relacionadas.


Palabras clave: Turismo rural, aloxamentos rurais, oferta e demanda rural, estratexias de marketing, Ribeira Sacra.
Volver