Secretaría Uvigo - Marketing dixital. O caso de Synergie T.T, E.T.T

Marketing dixital. O caso de Synergie T.T, E.T.T

Data de defensa04/07/2022
TitulaciónGrao en Administración e Dirección de Empresas
CentroFacultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Dirección Titoría: María del Rocío Rodríguez Daponte
Tribunal Titoría: María del Rocío Rodríguez Daponte
ResumoEste traballo de Fin de Grado ten como propósito estudar a importancia do marketing dixital, cada vez máis empregado no mundo empresarial, como consecuencia da expansión da dixitalización e o seu grado de alcance. O marketing dixital é unha rama do tradicional, co cal se combina, grazas ás ferramentas e medios que pon a disposicións das organizacións, para a consecución das metas establecidas. Despois de estudar a evolución do marketing, preséntanse os distintos obxectivos que se poden perseguir, así como as ferramentas. Por último, os conceptos descritos nunha primeira parte teórica, son analizados de xeito práctico, a través do caso da empresa Synergie España.

Palabras clave: Marketing ? Dixital ? Internet ? Leads ? SEO ? Web ? Email ? Redes Sociais.
Volver