Sistema de distribución da vacina COVID-19 mediante transporte aéreo: deseño conceptual de dron de ala fixa para zonas remotas
Autoría | Paula Salomón Fonterosa |
Data de defensa | 01/07/2021 |
Titulación | Grao en Enxeñaría Aeroespacial |
Centro | Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo |
Dirección |
Titoría: Carlos Ulloa Sande Cotitoría: Fermín Navarro Medina |
Tribunal |
Presidencia: María Beatriz Guitián Saco Secretaría: Fernando Guillermo Isasi de Vicente Vogalía: María de las Nieves Lorenzo González |
Resumo | Os drons preséntanse como un novo medio de transporte loxístico da man da innovación e a globalización en todo o mundo. O seu propósito é ofrecer unha mellora en actividades científicas, tecnolóxicas e de comercio, por medio da sistematización de procesos manuais e a interconexión de clientes e proveedores, obtendo vantaxes para as organizacións adicadas ao transporte, distribución e entrega. O modelo que se plantea no seguinte informe desenvolveuse coa intención e a motivación de ofrecer acceso ás vacinas contra o actual COVID-19, nun contexto de pandemia en pleno século XXI, a todas aquelas rexións máis desfavorecidas en canto á adquisición do devandito tratamento, co obxectivo de finalizar a expansión do virus no planeta. Preténdese dar solución á distribución da vacina, deseñando un centro loxístico para unha flota de drons, que se encargarán do transporte da devandita vacina, seguindo unha carta aérea aplicada a unha zona xeográfica concreta, destas características. O alcance do diseño non só se enmarca no contexto de pandemia actual coa distribución da vacina contra o COVID-19, senon que a súa aplicación esténdese a outras áreas de uso no reparto de medicamentos, mostras de sangue ou outras vacinas noutra posible futura epidemia, que xustifica o interese polo proxecto. A través destes tres aspectos, o obxectivo é crear unha rede loxística transportable, que desempeñe un papel importante no movemento dun producto de gran necesidade a través de vehículos aéreos non tripulados, ofrecendo seguridade e os requisitos básicos que se deben cumprir para o seu transporte e mellorando os procesos loxísticos nestas áreas xeográficas, en termos de axilidade de entrega, alcance e custos. Así mesmo, preténdese contribuír en boa medida ao medio ambiente, coa proposta de alimentación de equipos con enerxías renovables, logrando, así, o deseño dunha cadea loxística eficiente, segura e comprometida co medio ambiente. |