Deseño dun vehículo aéreo non tripulado para realizar estatísticas sobre o uso de máscaras en zonas peonís urbanas.
Autoría | Alberto Ferro Lago |
Data de defensa | 29/06/2021 |
Titulación | Grao en Enxeñaría Aeroespacial |
Centro | Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo |
Dirección |
Titoría: Pedro Orgeira Crespo |
Tribunal |
Vogalía: Higinio González Jorge Presidencia: Matías García Rivera Secretaría: Alejandro Manuel Gómez San Juan |
Resumo | Debido ás infeccións por COVID-19, millóns de persoas morreron en todo o mundo desde 2019. As recomendacións da OMS, para situacións nas que non se puido realizar o illamento social, baseáronse no uso de máscaras. Aínda na data de redacción deste traballo, as directrices médicas recomendan o uso de máscaras en espazos abertos e pechados, como mecanismo para controlar as infeccións. Por iso, decidiuse facer un dron para realizar estatísticas sobre o uso de máscaras en zonas peonís urbanas. Levarase a cabo un estudo dos drons comerciais actuais cun mellor rendemento, en termos de alcance e autonomía, e realizarase o deseño 3D, en SolidWorks, dun dron con características similares ás comerciais, a través do software eCalc e diferentes bibliográficos. buscas. Aínda que terá un rendemento algo inferior ao da maioría deles, debido ás restricións de velocidade que terá o dron para o seu correcto funcionamento. Para paliar esta desvantaxe en comparación cos avións non tripulados comerciais, creouse unha á que xerará un ascensor adicional para aumentar a autonomía. O deseño desta á levouse a cabo cos programas XFLR5 e de flow simulation, mentres que o seu estudo práctico levouse a cabo no túnel do vento. Posteriormente, despois de analizar as medidas do túnel e un estudo final en flow simulation, obtívose que a autonomía aumentará máis dun 30% coa á, permitindo un mellor rendemento do dron no desempeño das estatísticas de uso de máscaras. |