Diseño básico de un UAV de á fixa e capacidad VTOL de elevada autonomía para tarefas de vixilancia.
Data de defensa | 18/07/2019 |
Titulación | Máster Universitario en Operacións e Enxeñería de Sistemas Aéreos non Tripulados |
Centro | Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo |
Dirección |
Titoría: Higinio González Jorge |
Tribunal |
Presidencia: Joaquín Martínez Sánchez Vogalía: Luis Miguel González de Santos Secretaría: Fermín Navarro Medina |
Resumo | A principal desvantaxe dos UAV con capacidade de despegue e aterraxe vertical é normalmente unha autonomía reducida. O concepto de motor eléctrico, con baixa carga de ás e aerodinámica eficiente, permite unha alta autonomía. Por outra banda, os multicópteros teñen capacidade VTOL. A unión de ambos conceptos permite ter ambas características nun UAV. Este traballo presenta o deseño básico dos diferentes sistemas (piloto automático e outros elementos de control, propulsión, estrutura da plataforma de á fixa e sistema VTOL) dun UAV de tipo quadcopter para a realización de tarefas de vixilancia, con capacidade de permanecer en voo durante longos períodos e despegar e aterrar en espazos confinados. Ademais, considerarase a alternativa de utilizar a enerxía solar para os alimentos e o seu efecto sobre o rendemento da aeronave. Palabras clave: VTOL, á fixa, quadcopter, enerxía solar. |