Pasos: 1 2 3 4 Solicitude de charlas do catálogo científico divulgativo. Curso 23-24 Catálogo de Charlas científico divulgativas Datos de contacto* Nome do centro educativo* correo electrónico* Localidade* Provincia* Nome e apelidos persoa de contacto* Correo electrónico persoa de contacto* Cargo* Teléfono de contactoProtección de datos* Acepto a protección de datos. Os datos persoais recabados neste formulario trataranse baixo a responsabilidade da UVigo e empregaranse unicamente para tramitar esta actividade divulgativa +infoNonSiBloque 1. Ciencias da natureza1. Ciencias da natureza2. Deseño sen deseñador en caracois mariños3. O tictac da vida ou como funciona o teu reloxo biolóxico4. As lampreas: aventuras e desventuras dunha viaxe de ida e de volta5. Contaminación6. Paleontoloxía en e dende Galicia7. A ciencia no sector agroalimentario8. Intelixencia Artificial: Érase unha vez un mundo de datos9. Explotación de recursos minerais en Galicia/España10. O biomaterial do futuro11. O uso de indicadores nos ríos12. Deseñando iPLANTS13. Reconstruíndo biomoléculas ancestrais considerando a xenética evolutiva14. Servizos ecosistémicos dos mexillóns de auga doce: para que serve un mexillón?15. Sobre a relación natureza-sociedade: da Primavera Silenciosa ao “Antropoceno16. Que teñen en común as baleas, o petróleo e o osíxeno que respiramos?* Indique a data seleccionadaBloque 2. Física e química2. Física e química2.1 Física re-recreativa2.2 A química na nosa vida2.3. Moléculas retorcidas para aforrar enerxía (ata Nadal 2023 presencial, entre xaneiro e xuño 2024 virtual)2.4 Nanociencia e nanotecnoloxía2.5 Arquitectos moleculares2.6 A miña cociña está chea de química e é sá2.7 Química e cine2.8 Produtos químicos máis sostibles mediante catálise2.9 Submisión química (dispoñible entre xaneiro e xuño)* Indique a data seleccionadaBloque 3. Tecnoloxía3. Tecnoloxía3.1 Que se fai na informática industrial?3.2 Intelixencia artificial de peto3.3 Materiais intelixentes e outras aplicacións3.4 Aplicacións da termografía infravermella3.5 Minaría espacial: un reto ou unha realidade3.7 As xeracións da telefonía móbil e a chegada do 5G3.8 Tecnoloxía láser aplicada á conservación do patrimonio construído3.9 Incendios forestais de sexta xeración e as ferramentas tecnolóxicas para previlos3.10 Obtención de biodiésel a partir de algas3.11 Tecnoloxía e innovación na era dixital (presencial provincia de Pontevedra. Outras provincias consultar)3.12 Internet das cousas (IoT)3.13 Matemáticas de moitas revolucións!Exemplos de uso3.15 Intelixencia artificial deconstruída e reconstruída: un xogo de esencias3.16 Érase unha vez Internet!3.17 Chocolate, wifi e buracos negros3.18 Teledetección: a Terra desde o ceo3.19 Biotecnoloxía no noso día a día3.20 Como se fabrican as cousas?3.21 Biorrefinarías: a refinaría do futuro3.22 Loitando contra o cambio climático3.23 A transformación de residuos urbanos a biocombustibles avanzados3.24 Biocombustibles: que son e como se obteñen* Indique a data seleccionadaBloque 4. Economía4. Economía4.1 Que estudan as/os economistas?4.2 O PIB: a magnitude estrela dos/as macroeconomistas4.3 Economía para todos e todas4.4 Economía de mercado4.5 A innovación na empresa: os modelos de negocio na era dixital (presencial provincia de Pontevedra. Para outras provincias, consultar)4.6 Adam Smith e o nacemento da ciencia económica4.7 Linguaxe matemática. Os símbolos matemáticos e a súa evolución4.8 Educación cívico-tributaria* Indique a data seleccionadaBloque 5. Ciencias sociais5. Ciencias sociais5.1 Da mente á pantalla ou como facer un videoxogo5.2 Como axudar a mellorar a sustentabilidade global hackeando a sociedade?5.3 Márketing 4.0: a mercadotecnia na era dixital (presencial provincia de Pontevedra. Resto de provincias, consultar5.4 Transhumanismo: posibilidades e riscos5.5 Loita contra a desinformación5.6 O sexismo na comunicación publicitaria e audiovisual5.7 As mestras e mestres de Infantil e Primaria como motores lingüísticos: a súa importancia no proceso de socialización5.8 Coñecerse a un mesmo. A importancia de enfrontarse ao teu outro lado5.9 Curtametraxes ao alcance da tua man (mínimo 2 horas)5.10 Assets 3d para videoxogos (mínimo 2 horas)5.11 Crear e animar un personaxe en 2d para videoxogos (mínimo 2 horas)5.12 Fixen unha serie e, agora, como consigo que sexa un éxito de audiencia? A promoción no sector audiovisual5.13 O Márketing experiencial, unha ferramenta contra a indiferenza* Indique a data seleccionadaBloque 6. Ciencias xurídicas6. Ciencias xurídicas6.1 Proceso penal de menores6.2 Que me pode pasar se infrinxo a lei? (só presencial para provincia de Ourense)6.3 O fenómeno criminal dende o punto de vista do dereito penal e da criminoloxía6.4 Protección da vítima do delito ante o proceso penal6.7 O recoñecemento dos dereitos e das diversidades dos menores6.8 Os delitos que se agochan nas redes sociais6.9 Common Law - Civil Law6.10 A muller romana na Gallaecia6.11 Liberdade de expresión e liberdade de opinión nas redes sociais6.12 Delito de violencia de xénero: proceso de reeducación6.13 Podo publicar unha foto dun amigo ou amiga en redes sociais?* Indique a data seleccionadaBloque 7. Benestar e saúde7. Benestar e saúde7.1 Discapacidade e dependencia, unha sociedade inclusiva?7.2 Adiccións con e sen substancia: causas, consecuencias e variables asociadas* Indique a data seleccionadaBloque 8. Arte e historia8. Arte e historia8.1 A muller na antigüidade grega8.2 Conservación da arte urbana (Street Art)8.3 A función das mulleres na democracia ateniense8.4 O culto feminino na antiga Grecia: o exemplo de Atenas8.5 As orixes da Galiza8.6 De Glaciares a Megacidades: A Influencia Ambiental no Desenvolvemento da Historia Humana* Indique a data seleccionadaBloque 9. Lingua, lingüística e literatura9. Lingua, lingüística e literatura9.1 Linguas e xestos: desafíos nos estudos da linguaxe e da comunicación9.2 A comunicación xestual e as linguas de signos9.3 Do literario ao visual: as linguas estranxeiras para analizar a arte9.4 Xogando a inventar palabras: os neoloxismos na lingua galega9.5 Éntrache nunha lingua e sáeche pola outra9.6 Accesibilidade universal á cultura9.7 Como facer os medios audiovisuais accesibles para todas as persoas* Indique a data seleccionadaInformación adicional: https://www.uvigo.gal/universidade/informacion-institucional/proteccion-datos « Atrás Continuar »