Pasos: 1 2 3 4 Enquisa de satisfacción sobre o Servizo de Orientación Laboral da AEE_Curso 2024-2025 Enquisa de satisfacción sobre o Servizo de Orientación Laboral da AEE_Curso 2024-2025 DATOS ACADÉMICOS* Situación académicaTitulado/aEstudante a punto de rematarEstudante* Indica os teus estudos universitarios* Campus* Ourense* Pontevedra* Vigo* Sexo* Home* Muller* OutroÍTEMS* 1. a través de que medio coñeciches o servizo de orientación laboral da universidade de vigo?Redes sociais da a e eWeb da a e eApp da uvigoListas de correoAcudindo a outra acción da Área de emprego e emprendementoOutros estudantes ou egresados/asOutras canles* 2. como se desenvolveu a entrevista?* Presencial* Virtual* 3. cal foi o tempo de resposta a túa solicitude?* Igual ou inferior a unha semana* Entre 1 e 3 semanas* Igual ou máis dun 1 mes* 4. cantas sesión de orientación laboral recibiches?* 1* 2* 3* Máis de 3* 5. saberías dicir, en total, canto tempo dedicou a orientadora laboral a esclarecer as túas consultas?* Menos de 30 minutos* Entre 30-60 minutos* Entre 1-2 horas* Máis de 2 horas* 6. consideras que o tempo que dedicou a orientadora laboral foi suficiente?SiNon* 7. que consulta/s solicitaches?Información mercado laboralSaídas profesionaisPrácticas en entidadesOfertas de empregoEmprego públicoCarta e c vProceso selecciónFormaciónOutras* 8. no caso de que realizaras varias consultas, con cal delas quedaches máis satisfeito/a?Información mercado laboralSaídas profesionaisPrácticas en entidadesOfertas de empregoEmprego públicoCarta e c vProceso selecciónFormaciónOutras* 9. no caso de que realizaras varias consultas, e en base ao servizo recibido, en cal delas quedaches menos satisfeito/a?Información mercado laboralSaídas profesionaisPrácticas en entidadesOfertas de empregoEmprego públicoCarta e c vProceso selecciónFormaciónEn xeral quedei satisfeito/a* 10. en xeral, o servizo recibido cumpriu as miñas expectativas?* Si* Si, incluso as superou* Parcialmente* Non* 11. puntúa do 1 ao 5 a atención persoal recibida* 1. moi mala* 2. mala* 3. regular* 4. boa* 5. moi boa* 12. puntúa do 1 ao 5 a calidade da información recibida* 1. moi mala* 2. mala* 3. regular* 4. boa* 5. moi boa* 13. puntúa do 1 ao 5 a utilidade do servizo* 1. moi mala* 2. mala* 3. regular* 4. boa* 5. moi boa* 14. puntúa do 1 ao 5, e de xeito global, o servizo de orientación laboral prestado* 1. moi mala* 2. mala* 3. regular* 4. boa* 5. moi boa* 15. pensas que a orientación recibida vaiche axudar no teu proceso de busca activa de emprego?* Si* Non* Non o teño claroComentariosSe consideras de interese facernos chegar algún outro comentario que nos axude a mellorar este servizo, agradecemos que contestes a continuación « Atrás Continuar »