Secretaría Uvigo

Problemas de acceso

A forma máis rápida de recuperar os teus datos de acceso é premer na ligazón "Recuperar datos de acceso". Introduce aí o enderezo de correo electrónico asociado á túa conta e enviarémosche un correo coas instrucións para recuperalos. 

Se non lembras o enderezo de correo electrónico que tes asociado á túa conta ou se non é un enderezo válido, poderás identificarte cun certificado dixital ou achegarte á secretaría do teu centro para que, unha vez que te identifiques, che establezan un enderezo de correo ou che actualicen o que xa tes.

Ir á FAQ

A secretaría virtual do PDI permite consultar as listaxes de estudantes, cualificar as actas etc. e forma parte de Xescampus. Poderás acceder de forma automática desde a secretaría virtual .

Ao seren dúas aplicacións diferentes, lembrámosche que ás veces esta conexión automática pode fallar. De ser o caso, sigue as seguintes recomendacións:

1. Agarda un par de segundos e volve intentalo.
2. Comproba que na pantalla de acceso seleccionaches o tipo de documento correcto: NIF/NIE/Outro documento.
3. Se aínda así non logras acceder, envíanos unha incidencia a través da ligazón que está no pé da páxina.

Ir á FAQ

Para acceder ao tradutor da Universidade de Vigo precisarás autenticarte coa túa conta de correo da Universidade de Vigo.

A autenticación consta de dous pasos:

  1. Primeiro, selecciona a universidade na que tes conta de correo. Por defecto xa aparece seleccionada a "Universidade de Vigo", así que só terás que premer no botón "Proceder" para continuar co segundo paso.
  2. Neste paso a túa petición redirixirase a un servidor da Universidade de Vigo, que comprobará os teus datos de identidade. Deste xeito as túas credenciais de acceso non sairán nunca dos servidores da Universidade de Vigo e non poderán ser coñecidas por terceiros. Por defecto deberás identificarte co teu enderezo e o contrasinal da conta de correo de UVigo, aínda que podes facelo con outros métodos alternativos, como a identificación por DNI electrónico.

Ir á FAQ

Na páxina de faitic (http://faitic.uvigo.es) tes a información necesaria para recuperar os teus datos de acceso:

  • No menú da esquerda hai unha ligazón para recuperar os teus datos de acceso.
  • No pé de páxina da web (http://faitic.uvigo.es) atoparás  os datos de contacto no caso de que precises enviarlle unha incidencia ao equipo de faitic.

Ir á FAQ

Se es estudante e ao intentar acceder á secretaría virtual ou á automatrícula aparéceche a seguinte mensaxe de erro "Restrinxíuse o teu acceso á secretaría virtual por teres liquidacións de prezos públicos sen abonar", deberás poñerte en contacto coa secretaría do teu centro. Aí determinarán se se trata dun erro ou non e, en calquera caso, explicaranche de como solucionalo.

No portal de matrícula atoparás os datos de contacto das secretarías de estudantes de todos os centros da Universidade de Vigo.

Ir á FAQ

Se es PAS dunha área académica, PDI relacionado coa elboración do POD, responsable dun decanato ou unha dirección etc. e precisas acceder a Xescampus, poderás establecer os teus datos de acceso (código de usuario e contrasinal) seguindo estes pasos:

  1. Accede á túa secretaría virtual
  2. No menú da esquerda preme na ligazón "A miña conta"
  3. Na pestana "Acceso a Xescampus" (só dispoñible se tes permiso para acceder a Xescampus) poderás consultar o teu código de usuario e establecer o contrasinal elixido.

 

Ir á FAQ