Problemas de acceso

A forma máis rápida de recuperar o teu NIU e/ou contrasinal é premendo na ligazón "Recuperar datos de acceso". Ahí deberás introducir o enderezo de correo electrónico que tes asociado á túa conta e enviarémosche un correo coas instruccións para recuperalos. 

Se non lembras cal é o enderezo de correo que tes asociado á túa conta, ou non é un enderezo válido, deberás acercarte á Secretaría do teu Centro para que, unha vez que te identifiques, che establezan un enderezo de correo ou che actualicen o que xa tes.

Ir á FAQ

A secretaría virtual do PDI, que permite consultar as listaxes de alumnos, cualificar as actas, etc. forma parte de Xescampus. Dende a secretaría virtual da Unversidade de Vigo pódese acceder a ela de forma automática.

En todo caso, ao ser dúas aplicacións diferentes ás veces esta conexión automática pode fallar. Se este fose o caso recomendamos:

1. Agardar un par de segundos e volvelo a intentar
2. Comprobar que na pantalla de Acceso se seleccionou o tipo de documento correcto: NIF/NIE/Outro documento.
3. Se aínda así non logras acceder envíanos unha incidencia (podes atopar o enlace no pé de páxina)

Ir á FAQ

Para acceder ao Tradutor da Universidade de Vigo precisarás autenticarte coa túa conta de correo da Universidade de Vigo.

A autenticación consta de 2 pasos:

  1. Primeiro deberás indicar a Universidade na que tes conta de correo. Por defecto xa aparece seleccionada a "Universidade de Vigo", así que só terás que premer no botón "Proceder" para continuar ao paso 2.
  2. Neste paso a túa petición será redirixida a un servidor da Universidade de Vigo, que comprobará os teus datos de identidade. Deste xeito as túas credenciais de acceso non sairán nunca dos servidores da Universidade de Vigo e non poderán ser coñecidas por terceiros. Por defecto deberás identificarte indicando o teu enderezo e contrasinal da conta de correo de uvigo, aínda que pode haber outros métodos alternativos, como a identificación por DNI electrónico

Ir á FAQ

Na páxina de faitic (http://faitic.uvigo.es) tes a información necesaria para recuperar os teus datos de acceso:

  • No menú da esquerda está a ligazón para recuperar os teus datos de acceso
  • No pé de páxina da súa web (http://faitic.uvigo.es) están os datos de contacto para enviar unha incidencia ao equipo de faitic

Ir á FAQ

Se ao intentar acceder á secretaría virtual do estudante ou á automatrícula obtes a mensaxe de erro:

"Restrinxíuse o teu acceso á secretaría virtual por ter liquidacións de prezos públicos sen aboar."

debes porte en contacto coa secretaría do teu centro. Eles poden determinar se se trata dun erro ou non e, en calquera caso, pódenche dar información de como solucionalo.

No portal de matrícula tes os datos de contacto das secretarías de alumnos de todos os centros da Universidade de Vigo.

Ir á FAQ

Se precisas acceder a Xescampus (PAS de área académica, PDI relacionado coa elaboración do POD, Decano, etc.) podes establecer os teus datos de acceso (código de usuario e contrasinal) seguindo estes pasos:

  1. Accede á túa Secretaría Virtual
  2. No menú da esquerda preme na ligazón "A miña conta"
  3. Na pestana "Acceso a Xescampus" (que só está dispoñible se tes permisos para acceder a Xescampus) poderás consultar o teu código de usuario e establecer o contrasinal que elixas.

 

Ir á FAQ