Guia docente 2023_24
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Ciencias da Linguaxe e Estudos Literarios
 Materias
  Traballo de Fin de Grao
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
A1 Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
A2 Que o estudantado demostre posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
A3 Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
A4 Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado.
A5 Que os estudantado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
B1 Capacitación do estudantado para que adquira coñecementos lingüísticos e literarios.
B2 Adquisición dos fundamentos metodolóxicos e críticos que permita ao estudantado acceder ao exercicio da actividade profesional cunha formación versátil e interdisciplinar.
B3 Capacidade do estudantado no manexo das novas tecnoloxías da información e da comunicación aplicadas ao campo dos estudos lingüísticos e literarios.
B4 Mellora da capacidade de comunicación en español, galego e portugués en diferentes contextos profesionais, traballando as destrezas de comprensión e expresión orais e escritas.
B5 Capacidade do estudantado para comprender as interrelacións pertinentes entre os diversos ámbitos de estudo que integran o título.
B6 Ser quen de apreciar outras culturas e expresións artísticas e competentes para sensibilizar á contorna propia na apreciación da diversidad intercultural. Explorar ademais as repercusións sociais, profesionais, educativas e culturais dos usos lingüísticos e da aprendizaxe das linguas estudadas no grao.
B7 Coñecer os métodos básicos do estudo e análise lingüísticos e literarias.
B8 Capacidade para participar en debates e actividades de grupo e organizalos, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico.
B9 Posuír as habelencias de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de xeito autónomo baseándose nos coñecementos adquiridos e no uso das novas tecnoloxías.
B10 Integrar coñecementos e poder desenvolver un proceso de comunicación sólido a partir dunha información que, aínda que sexa incompleta, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas ao proceso comunicativo.
C1 Perfecto dominio instrumental das linguas galega, española e portuguesa.
C2 Coñecemento da gramática das linguas galega, española e portuguesa.
C3 Coñecemento da literatura galega, española e portuguesa.
C4 Coñecemento básico da lingua latina e a súa cultura.
C5 Coñecemento dos conceptos e métodos da análise lingüística.
C6 Coñecemento dos conceptos e métodos da análise literaria.
C7 Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da teoría e crítica literaria.
C8 Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da lingüística.
C9 Coñecemento de retórica e estilística.
C10 Coñecemento dos conceptos e métodos da literatura comparada.
C11 Coñecemento da evolución histórica interna e externa do español.
C12 Coñecemento da evolución histórica interna e externa do galego.
C13 Coñecemento da situación sociolingüística da lingua galega/española.
C14 Coñecemento teóricos e metodolóxicos para o ensino da lingua materna.
C15 Coñecemento das repercusións lingüísticas e interculturais do contacto de linguas.
C16 Coñecemento da historia dos países da Península Ibérica.
C17 Capacidade para elaborar textos orais e escritos de diferente tipo.
C18 Capacidade para localizar, utilizar e aproveitar a información contida en bases de datos e outros instrumentos informáticos e Internet.
C19 Capacidade para avaliar críticamente a bibliografía consultada e encadrala nunha perspectiva teórica.
C20 Coñecemento teórico e práctico dos dicionarios do español/galego/portugués nos seus diferentes formatos.
C21 Coñecemento teórico e práctico da fonética e da fonoloxía do galego, español e portugués.
C22 Coñecemento da situación sociolingüística da lingua portuguesa.
D1 Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica
D2 Comunicación oral e escrita na lingua materna.
D3 Coñecementos xerais sobre a área de estudo (lingüística, linguas galega, española, portuguesa, latina, literaturas, tecnoloxías, estudios culturais)
D4 Capacidade para adaptarse a novas situacións.
D5 Capacidade de xerar novas ideas.
D6 Capacidade de xestionar a información.
D7 Apreciación da diversidade e a multiculturalidade.
D8 Habilidade para traballar de forma autónoma.
D9 Capacidade crítica e de autocrítica.
D10 Capacidade de análise e síntese.
D11 Capacidade para manexar a bibliografía consultada e para citala axeitadamente.
D12 Respecto pola ética profesional e, en particular, pola propiedade intelectual.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000