Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2018_19
Materia Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais Código P04G070V01501
Titulación
Grao en Comunicación Audiovisual
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 3 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e silviamiron@uvigo.es
Profesorado
García Mirón, Silvia
Web
Descrición xeral Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais é unha asignatura que aborda a promoción de as obras audiovisuais desde unha perspectiva global que abarca non só a fase de comercialización de os produtos finalizados, senón tamén as necesidades promocionales presentes xa en a fase de desenvolvemento de os mesmos. Desde o momento en o que xorde a idea preliminar de un proxecto audiovisual existen distintos públicos e necesidades de chegar a eles a través de ferramentas de publicidade e relacións públicas específicas para cada un de os mercados en o que podemos movernos.
A materia pretende achegar a o alumnado tanto os conceptos xerais en a promoción de produtos audiovisuais como as ferramentas comunicativas específicas para cada un de eles.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000