Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1 - Coñecer de forma teórica-práctica as estruturas organizativas en o campo de a distribución e exhibición audiovisual, así como a natureza e interrelaciones entre os suxeitos de a comunicación audiovisual B5
C7
D1
2 - Coñecer e aplicar as estratexias de comunicación persuasiva en os mercados audiovisuais así como as ferramentas empregadas para levalas a cabo B1
B5
C22
D5
D6
3 - Situar a actividade audiovisual en un contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais B2
C7
D1
4 - Interpretar datos estadístico de o mercado audiovisual. B2
B4
B5
C7
5 - Examinar e evaluar críticamente as novas relacións internacionais de produción e distribución de produtos audiovisuais B2
B4
C7
6 - Adaptarse a os cambios tecnolóxicos e empresariais C22
D1
7 - Mostrar sensibilidade cara a a importancia que ten a distribución de a produción audiovisual en mercados nacionais e internacionais como medio de difusión, conservación e valorización de a cultura galega B2
C7
D6
8 - Elaborar informes e/ou estudos formulando propostas xustificadas de estratexias publicitarias e de relacións públicas sobre casos reais en o sector audiovisual. B4
B5
C7
C22
D5
D6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000