Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Lección maxistral Exposición do temario con exemplos e participación do alumnado
Estudo de casos Elaboración de análise sobre distintos casos ou problemáticas relacionadas coa promoción no sector audiovisual. Serán desenvolvidos entre a aula e traballo autónomo por parte da alumna/alumno.
Presentación Defensa pública dos traballos tutelados e dos estudos de caso
Traballos de aula Elaboración doutra tipoloxía de traballos na aula avaliables.
Traballo tutelado Tomando como base os seminarios o alumnado deberá elaborar —en grupo— dous traballos relacionados coa creación e promoción dun produto audiovisual. 1.- Deseño dun proxecto audiovisual e pitching de venda; 2.- Planificación e execución da súa campaña promocional de lanzamento e presentación da mesma.
Seguemento da evolución dos traballos en aula ou sesións de titorías.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000