Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
1. O mercado audiovisual 1.1. O mercado audiovisual: definición, elementos e sectores.
1.2. Actores no mercado audiovisual.
1.3. Os distintos mercados audiovisuais: fiestras de distribución.
1.4. Produtos audiovisuais: plataformas, xéneros, formatos.
2. A creación de marca en o mercado audiovisual 2.1. O concepto de marca: identidade e imaxe
2.2. Xestión estratéxica de marcas: o concepto de posicionamiento.
2.3. A creación de marca no mercado audiovisual: productores, difusores e obras.
3. A promoción de a idea: de o concepto a a obra audiovisual 3.1. O desenvolvemento dentro das etapas da produción.
3.2. A elaboración do package como instrumento de promoción.
3.3. A preparación do pitching como instrumento de promoción.
4. A promoción de a obra audiovisual I: a campaña de comunicación. 4.1. Achegamento á publicidade e ás relacións públicas: definición e funcións.
4.2. As campañas de comunicación: obxectivos, público, mensaxes, medios e accións.
4.3. Planificación dunha campaña de comunicación: fases.
5. A promoción de a obra audiovisual II: medios e ferramentas. 5.1. Tipoloxía dos medios publicitarios.
5.2. Características dos medios publicitarios: audiencias, investimento, perfís de usuario, compra de soportes.
5.3. Ferramentas e accións promocionais tradicionais no ámbito audiovisual.
5.4. Internet e outras accións publicitarias.
5.5. Accións de relacións públicas.
5.6. A cadea de valor do produto cinematográfico
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000