1.- Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionaientos sociais, políticos e normativos así como comprender o fenómeno educativo desde a Teoría da Educación
|
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG4 CG5 CG6 CG9 CG10 CG11 CG12
|
CE1 CE2 CE5 CE9 CE10 CE11 CE12 CE14 CE17 CE19 CE20 CE23 CE24 CE29 CE34 CE64 CE65 CE66 CE67
|
CT1 CT2 CT3 CT5 CT6 CT7 CT9 CT10 CT12 CT14 CT15 CT16 CT20 CT22
|
3.- Valorar a acción educativa do mestre de educación Primaria como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar pedagógicamente a súa intervención tanto desde os fundamentos teóricos da eduación como desde os procesos históricos que a sustentan. |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG3 CG5 CG6 CG7 CG8 CG9
|
CE1 CE10 CE15 CE22 CE24 CE62 CE68
|
CT1 CT2 CT3 CT7 CT8 CT13 CT14 CT15 CT22
|