Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés
   Contidos
Tema Subtema
1. Introdución ¿Que é a literatura infantil?; O uso creativo e lúdico da palabra no aula de primaria e no contexto de formación de formadores.
2. Cancións de berce, cantos e rimas. A orixe e a morfoloxía das cancións de berce. O uso das cancións de berce no aula de primaria.
3. Libros infantís, historias activas, resposta física total. Modelo de unidade didáctica baseada nun libro infantil. Exposición dunha unidade didáctica preparada polos estudantes no aula.
4. Os cómics no mundo infantil e no aula. Uso dos cómics no aula de lingua estranxeira de primaria.
5. Os contos de hadas, as lendas folclóricas e os contos tradicionais. A evolución dun conto de hadas: arcaico, tradicional, posmoderno. A morfología dos contos. Escritura creativa dun conto.
6. Poesía infantil: ¿para os nenos ou polos nenos? Trabalinguas, limericks, haikus e escritura creativa de poemas.
7. Literatura xuvenil: relatos curtos e contos de hadas (pos)modernos. Explorando formatos tradicionais e modernos. Os contos en CD-Rom e no aula de informática. Reescritura creativa dun relato desde outra perspectiva narrativa.
8. Literatura xuvenil: as novelas. Anticipación creativa da trama partindo do título, da portada etc. Elección dunha novela e traballo de comprensión auditiva e lectora. Exposición creativa dos contidos da novela a través da dramatización e/ou actividades lúdicas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000