Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa |
|
A1 A4 A6 A7
|
B12 B13 B14
|
2. Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
|
A4 A7 A8
|
B1 B2 B15 B21
|
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
|
A9
|
B9 B14 B22
|
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
|
A11
|
B5 B15
|
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a educación dos mozos. |
|
A1
|
B17 B19
|
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por escrito. |
|
A1 A3
|
B3 B4 B17 B19
|
7. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e fomentar a competencia creativa nos estudantes. |
|
A2 A10
|
B1 B2 B8 B9 B17 B20 B21
|
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua estranxeira, tanto para alumnos de primaria como para estudantes en formación. Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de aprendizaxe da lingua estranxeira. |
|
A2 A3 A8
|
B3 B4 B17 B19
|
9. Desenvolver unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Chegar a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que permite fomentar a igualdade de xénero, a equidade e o respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá. |
|
A4 A8
|
B1 B3 B14
|
11. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de radio ou televisión relacionados co ámbito da literatura infantil. |
|
A11
|
B1 B3 B4
|
12. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos expresada en obras de literatura infantil. |
|
A1
|
B1 B6 B11
|
13. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas culturas e momentos históricos. |
|
A3
|
B3 B4 B12
|
14. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas deles. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A10
|
B1 B3 B4 B6 B19
|
15. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as súas impresións achega de obras de literatura infantil. |
|
A3
|
B1 B3 B4 B6 B15
|
16. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes aos seus distintos subxéneros. |
|
A8 A10
|
B3 B4 B15 B17 B20
|