Estratexias publicitarias para produtos audiovisuais
Código
P04G071V01304
Titulación
Grao en Comunicación Audiovisual
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
OB
3
1c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento
Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e
silviamiron@uvigo.es
Profesorado
García Mirón, Silvia
Web
Descrición xeral
Estratexias publicitarias para produtos audiovisuais é unha materia que aborda a promoción das obras audiovisuais desde unha perspectiva global que abarca non só a fase de comercialización dos produtos finalizados, senón tamén as necesidades promocionais presentes xa na fase de desenvolvemento dos mesmos. Desde o momento no que xorde a idea preliminar dun proxecto audiovisual existen distintos públicos e necesidades de chegar a eles a través de ferramentas de comunicación específicas para cada un dos mercados no que podemos movernos.
A materia pretende achegar ao alumnado tanto os conceptos xerais na promoción de produtos
audiovisuais como as ferramentas *comunicativas específicas para cada un deles.
Materia do programa *English *Friendly: Os/*as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliográficas para o seguemento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.