Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias para produtos audiovisuais
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Estratexias publicitarias para produtos audiovisuais Código P04G071V01304
Titulación
Grao en Comunicación Audiovisual
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 3 1c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e silviamiron@uvigo.es
Profesorado
García Mirón, Silvia
Web
Descrición xeral Estratexias publicitarias para produtos audiovisuais é unha materia que aborda a promoción das obras audiovisuais desde unha perspectiva global que abarca non só a fase de comercialización dos produtos finalizados, senón tamén as necesidades promocionais presentes xa na fase de desenvolvemento dos mesmos. Desde o momento no que xorde a idea preliminar dun proxecto audiovisual existen distintos públicos e necesidades de chegar a eles a través de ferramentas de comunicación específicas para cada un dos mercados no que podemos movernos.
A materia pretende achegar ao alumnado tanto os conceptos xerais na promoción de produtos
audiovisuais como as ferramentas *comunicativas específicas para cada un deles.

Materia do programa *English *Friendly: Os/*as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliográficas para o seguemento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000